مدارس ۳ شهر آذربایجان‌شرقی تعطیل اعلام شد

به گزارش میانا به نقل از فارس، نادر فکورنیا اظهار داشت: امروز چهارشنبه ۸ دی ماه ۹۵ شاهد بارش برف سنگین و برودت هوا و یخبندان در منطقه مراغه بوده و به همین جهت مدارس کلیه مقاطع مناطق روستایی،‌ مدارس مقاطع پیش دبستانی‌ و ابتدایی و متوسطه دوره اول مناطق شهری‌ و کلیه مقاطع مدارس استثنایی این شهر در شیفت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

وی گفت: در بناب هم مدارس مقاطع پیش دبستانی‌٬ ابتدایی و متوسطه دوره‌ اول مناطق شهری‌ و روستائی‌ و کلیه مقاطع مدارس استثنایی در شیفت صبح تعطیل اعلام شد.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: در هریس هم به دلیل بارش برف سنگین در شیفت صبح مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستائی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام گردید.

وی گفت: همچنین در منطقه ترکمنچای مدارس ابتدایی و پیش دبستانی مناطق شهری کلیه مقاطع مناطق روستایی و همچنین کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌گردد که تعطیلی‌ها مربوط به شیف صبح می‌باشد.

فکورنیا خاطرنشان ساخت‌: در کلیه شهرهای یاد شده امتحانات نهایی سر موعد برگزار خواهد شد و امتحانات هماهنگ استانی بزرگسالان و آموزش از راه دور سر موعد برگزار خواهد شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *