افتتاح استادیوم 5 هزار نفری فوتبال شهر میانه در هفته دولت

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه از افتتاح استادیوم 5 هزار نفری فوتبال شهر میانه در هفته دولت خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ، مهدی نوایی عصر امروز در جلسه مشترک هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با اداره ورزش و جوانان و هئیت فوتبال شهرستان میانه از ورزش پرطرفدار فوتبال به عنوان ورزش همگانی یاد کرد و افزود: توسعه فضاهای ورزشی به خصوص در بخش فوتبال یکی از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان است که وجود مشکلاتی همچون برطرف کردن سیستم آبیاری چمن با آب شهری، تبدیل زمین چمن میدان فوتبال قدیمی به چمن مصنوعی، اعزام مدرس برای علم‌آموزی مربیان و داوران و همچنین راه‌اندازی فوتبال در بخش بانوان از عمده مسائل و مشکلات پیش روی ورزش فوتبال شهرستان میانه است.

وی از خواست و مکاتبات خود با نمایندگان شهرستان به منظور برگزاری کلاس برای اعطای مدرک مربیگری و داوری درجه 3 و امکانات ورزشی برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش فوتبال خبر داد و از مسئولان استانی درخواست کرد تا با اعمال تخفیف برای ورزشکاران به منظور شرکت در مسابقات استانی و کشوری مشوق آنها در ورزش فوتبال و زمینه‌ساز شکوفایی استعداد ورزشکاران در سطوح بالاتر باشند.

نبود اسپانسر ورزش میانه را زمین‌گیر کرده است

محمد فرهادی رئیس هیئت فوتبال شهرستان میانه، نبود اسپانسر و بودجه را یکی از اصلی‌ترین مشکلات پیش روی این هئیت عنوان کرد و افزود: اختصاص یک سالن ورزشی به هیئت فوتبال می‌تواند گامی مثبت برای تامین هزینه‌های فوتبالی شهرستان باشد که توجه ویژه مسئولان رده بالای استانی و کشوری به این مسئله را می‌طلبد.

وی از فعالیت‌های کمسیون ورزش شورای اسلامی شهر میانه نیز تقدیر و تشکر کرد.

احد یوسفی، جعفر شاهمجمدی و حافظه شیخ‌الاسلامی سه تن از اعضای شورای اسلامی شهر میانه و عضو کمیسیون ورزش در این جلسه هر یک در سخنانی بر ظرفیت‌های ورزشی شهرستان تاکید کردند و با اشاره بر لزوم حمایت از نخبگان ورزشی و تزریق تجربیات افراد پیشکسوت به ورزش فوتبال، از آمادگی شورای شهر برای حمایت از این ورزش پر طرفدار خبر دادند.

موسوی مسئول روابط عمومی فولاد آذربایجان نیز بر لزوم توجه مسئولان به ورزش شهرستان میانه تاکید کرد و از آمادگی مجموعه صنعتی فولاد آذربایجان به منظور حمایت از ورزش شهرستان میانه با برنامه‌ریزی دقیق و هدفدار در این زمینه خبر داد.

شهرستان میانه در حال حاضر 800 ورزشکار فوتبالیست به صورت رسمی به فعالیت ورزشی مشغول هستند که متاسفانه اداره ورزش و جوانان این شهرستان پایین‌ترین سرانه ورزشی را در بین شهرهای استان آذربایجان شرقی به خود اختصاص داده است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *