همایش آن سوی مواد مخدر ۲۴ آذر ماه در شهرستان میانه برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا،  دکتر علی سلیمی شاملو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی میانه با اعلام این خبری گفت: همایش آن سوی مواد مخدر با موضوع پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر با حضور سردار محمدعلی نصرتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی، سرهنگ دوم قاسم دهقانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دکتر علی خانی عضو هیات علمی واحد میانه، روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه سال جاری در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

 

وی پیشگیری را مقدم بر هر کاری در مبارزه با مواد مخدر برشمرد و گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا از ورود افراد به ورطه اعتیاد پیشگیری شود تا نیاز نباشد هزینه های هنگفت برای مقابله و درمان صرف شود.

 

سلیمی آگاه سازی جامعه را با آموزش های عمومی پیشگیری از مواد مخدر و فرهنگ سازی جامعه ضروری دانست و اظهار کرد: دستگاه های فرهنگی و آموزشی باید با حساسیت لازم در این زمینه فعالیت بیشتری صرف نمایند تا ضمن جلوگیری از هرگونه فساد اجتماعی، روح و روان جامعه را از این آفت خانمان سوز دور کرد.

 

وی افزود: در حاشیه این همایش، نمایشگاه تخصصی مواد مخدر نیز جهت بازدید شرکت کنندگان در این مراسم برپا خواهد شد.

 

همایش آن سوی مواد مخدر با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، معاونت استانداری و فرماندری ویژه شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار خواهد شد.

 

 

photo_2016-11-27_14-45-35

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *