بیمارستان امام خمینی (ره) میانه تا یک ماه آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در جلسه کارگروه سلامت شهرستان میانه با اشاره به اتمام مراحل بازسازی و تکمیل بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان میانه ، خاطرنشان کرد: برای بازسازی این بیمارستان ۸ میلیارد تومان از محل بنیاد برکت هزینه شده است.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه با اشاره به اینکه تا یک ماه آینده بیمارستان امام (ره) میانه با حضور وزیر بهداشت افتتاح می شود،افزود: تجهیز کامل این بیمارستان در کنار اتمام مراحل ساخت سازه آن تنها دلیل تاخیر چند ماهه در بهره برداری آن بوده است.

 

وی تامین نیروی انسانی و تکمیل چارت سازمانی بیمارستان امام خمینی (ره) را یکی از بحث های مهم قبل از شروع به کار این بیمارستان عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر این بیمارستان با کمبود نیرو مواجه است و بخش اعظم کادر آن در بیمارستان تازه تاسیس خاتم الانبیاء مشغول به خدمت هستند.

 

وی با اشاره به دریافتی های کادر بیمارستان های میانه در قالب کارانه، پرداخت به موقع کارانه کادر بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان را از سوی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میانه در سطح نرم متوسط استانی را خواستار شد.

 

در سال ۱۳۶۵ همزمان با بمباران وحشیانه شهر بی دفاع میانه توسط جنگنده های رژیم بعث عراق ، بیمارستان نوساز امام خمینی (ره) مورد بهره برداری قرار گرفت و این بیمارستان در سال ۱۳۷۰ به سازمان منطقۀ ای بهداری و بهزیستی تجزیه شد و ادارات بیمه خدمات درمانی ، هلال احمر ، بهزیستی ، انتقال خون و شبکه بهداشت و درمان بصورت مستقل ایجاد شدند.

 

بازسازی و تجهیز مناسب بیمارستان امام خمینی میانه بیش از ۱۰ سال است آغاز شده  که اتمام آن  تبدیل به خواست و مطالبه اصلی مردم به جهت افزایش سطح خدمات درمانی گردیده است.

 

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *