بسیج از تمامی آزمون‌های انقلاب سربلند بیرون آمده است/محرومیت زدایی و حمایت از تولید سرلوحه برنامه های سپاه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سرهنگ پاسدار جعقر غیابی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسیت هفته بسیج با بیان اینکه رویکرد جدید بسیج در کشور و منطقه، رویکردی بن بست شکن است، افزود: بسیج در شرایطی که دشمن قصد نفوذ به کشور را داشته، با تکیه بر دلیرمردان خود در تمامی عرصه ها از جمله هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و جنگ نرم سربلند بیرون آمده است.

 

فرمانده سپاه میانه با اشاره به این موضوع که بسیج خاری در چشم دشمنان است، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمنان ایجاد ایران هراسی و اسلام هراسی و همچنین گسترش تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی با ظاهر سازی و اهداف بدون بصیرت است.

 

غیابی گفت: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و نظامی در کشور، توانسته نقشه های شوم استکبار جهانی را خنثی و پاسخی دندان شکن به آنان بدهد.

 

وی با بیان این موضوع که سرداران این نظام و انقلاب همواره خود را به عنوان یک سرباز در تمامی عرصه ها معرفی می نمایند، اظهار داشت: دشمن با تحریم این شخصیت ها نخواهد توانست ذره ای از عشق و علاقه مردم به نظام و انقلاب را کم کند.

 

فرمانده سپاه میانه تصریح کرد: یک فرد بسیجی نباید تحت الشعاع رفتارهای دشمن قرار گیرد و اسیر دروغ پراکنی و شبهه افکنی آنان نشود.

 

غیابی با اشاره به اینکه، بسیج همواره به عنوان خادم و نوکر ملت می باشد، بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و تبعیت از فرامین رهبری در جامعه تاکید کرد.

 

وی با اشاره به تقارن اربعین حسنی با آغازین روز هفته بسیج، از اجرای برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و هنری در طول این هفته خبر داد.

 

فرمانده سپاه میانه، عزاداری و قرائت زیارت اربعین، برگزاری یادواره های شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری جلسات روشنفکری و بصیرت افزایی، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، افتتاح سه خانه محروم و همچنین سوله سالن ورزشی شهر آقکند و برگزاری شب شعر و کرسی های آزاد اندیشی و خاطره گویی رزمندگان اسلام و همچنین غبار روبی از مزار مطهر شهدا را از اهم این برنامه ها دانست.

 

غیابی گفت: ۵ آذر ماه، همزمان با سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی، شاهد حضور گسترده بسیجیان در محل مسجد جامع با اجرای ویژه برنامه ها و شرکت در نماز جمعه خواهیم بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، محرومیت زدایی و خدمات رسانی به قشر آسیب پذیر و محروم جامعه را از جمله مهم ترین اهداف و برنامه های در دست اقدام بسیح و سپاه عنوان کرد و افزود: در طی هشت ماهه نخست سال، ۱۷۶۲ نفر از بسیجیان شهرستان میانه بصورت کاملا خودجوش و داوطلبانه در اردوهای جهادی شرکت کرده اند.

 

سرهنگ پاسدار غیابی از ساخت ۳ خانه محروم با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین کمک به تعمیر و احداث ۷ مسجد این شهرستان با اعتبار ۴۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: سپاه ناحیه میانه توانسته با آموزش و ارتقای مهارت افراد در راستای ایجاد اشتغال دائم و حمایت از تولید داخلی موثر واقع شود.

 

فرمانده سپاه میانه از اختصاص بیش از ۱ میلیارد و نیم تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در هشت ماهه نخست سال جاری به متقاضیان ایجاد کسب و کار خبر داد و گفت: در حال حاضر این تسهیلات با رویکرد حمایت از تولید بویژه در بخش کشاورزی و صنعت از سوی بسیج سازندگی این ناحیه پرداخت می گردد.

 

وی در پایان از زحمات و تلاش های امام جمعه میانه و فرماندار در راستای سرکشی و حمایت از تولیدکنندگان عرصه اقتصاد مقاومتی تقدیر و تشکر کرد و در این راستا کمک های کمیته امداد و فنی و حرفه ای شهرستان را بحث آموزش و حمایت از محرومین نیز بسیار تاثیر گذار دانست.

 

 

انتهای پیام/

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *