رسانه های داخلی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرصت سوزی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی در خطبه های نماز عبادی_سیاسی روز جمعه ۲۱ آبان شهر میانه در جمع پرشور نمازگزاران این شهر در محل مسجد جامع این شهر با بیان اینکه هزینه های فراوانی در بحث احسانات و تذورات مردمی انجام می پذیرد، بر ضرورت هزینه این مبالغ در راستای محرومیت زدایی و ساخت مراکز خدماتی همچون بیمارستان تاکید کرد.

امام جمعه میانه با تاکید بر ضرورت نهادینه کردن فرهنگ  کتاب خوانی و مطالعه در جامعه، افزود: علم آموزی و ترویج کتاب خوانی وظیفه تمامی مسولین و خانواده ها است.

 

وی هزینه های بالای کتاب را بهانه و توجیحی غیر منطقی از سوی افراد علاقه مند به کتاب و کتاب خوانی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر آمار پایین مراجعین به کتابخانه ها برای بهره مندی از امکانات و کتب رایگان خود گواه بر این موضوع است.

 

خطیب جمعه میانه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از آن به عنوان فرصت طلایی به منظور بهره برداری رسانه ها و جراید داخلی عنوان کرد و افزود: رسانه ها و مطبوعات متاسفانه  از این فضا به درستی استفاده نکرده و به مسایل حاشیه ای همچون برجام و تاثیرات فرد منتخب بر این مسئله پرداخت کردند.

حجت الاسلام حامدی تامین منافع اسراییل را تنها هدف ریاست جمهوری آمریکا خواند و افزود: دمکرات و جمهوری خواه بودن ریئس جمهوری آمریکا هیچ تاثیری در روابط بین این کشور با هم پیمانان و در سوی مقابل با جمهوری اسلامی ایران نخواهد داشت.

 

امام جمعه میانه به معرفی وضعیت داخی کشور آمریکا و افشاگری های صورت گرفته از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری این کشور در میان سانسور غول های رسانه ای استکبار جهانی و متاسفانه کم کاری و بی توجهی رسانه های داخلی اشاره کرد وافزود: فقر و خوشنت های داخلی آمریکا و آمار بالای کسری بودجه دولت در کنار سایر مسائل توسط کاندیداها مطرح شد‌ که همه این موارد از سوی رسانه های داخلی پشت گوش انداخته شدند.

 

وی به صحبت های برخی مسولین دولت در راستای افتتاح دفتر اتحادیه اروپا در تهران نیز اشاره کرد، افزود: با وجود سفارتخانه و نمایندگان این کشور نیازی به افتتاح چنین دفتری نیست و بدون شک غربی ها در صدد طرح و برنامه ای خاص دست به چنین اقداماتی می زنند.

 

حامدی بر ضرورت رصد دقیق مجلس شورای اسلامی نسبت به چنین تحرکاتی خواستاری هوشیاری مسئولین و افزایش آگاهی و مطالبه گری مردم در این قبیل مسائل شد.


 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *