برنامه‌های زنده از موکب آذربایجان شرقی و مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا در شبکه سهند پخش می‌شود

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، سیدمحسن لطیفی در نشست با مدیران مسئول برخی از نشریات و خبرگزاری‌های آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در ایام اربعین حسینی صداوسیمای استان، ۳ تیم مستندساز به مرز مهران، شلمچه و خاک عراق اعزام می‌شوند، اظهار داشت: از موکب آذربایجان شرقی مستقر در مرز مهران و حتی داخل خاک عراق و مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا شبکه سهند برنامه زنده پخش می‌کند.

وی با بیان اینکه مستندسازان ما مسیر مهران تا کربلا و مسیر شلمچه، سامرا، کربلا و نجف به مستندسازی می‌پردازند، افزود: یک تیم مستندساز نیز از مرز شلمچه همراه با سرداران دفاع مقدس با موضوع دفاع مقدس و کربلا مستند تولید می‌کنند.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه شعار اربعین امسال «انی احامی ابداً عن دینی» است، گفت: تمامی رسانه‌ها در کنار هم تلاش کنیم تا هماهنگ و یکدست با موضوع شعار خبر، گزارش و تصاویر ویژه تهیه کنیم.

لطیفی با تأکید بر اینکه شور و شعور حسینی در مردم باید در کنار یکدیگر باشند، ابراز داشت: از جهت شور مشکلی نداریم و باید به حد کافی شعور را در جامعه تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی نمایش اقتدار عظیم شیعیان در کل جهان است، ادامه داد: رزمندگان اسلام آخرین ضربه به داعش را در موصل می‌زنند و همه می‌توانند با حضور پرشور در این مراسم عظیم، قدرت و عظمت اسلام و شیعه را به رخ جهانیان بکشد.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی با تأکید بر اینکه باید تصویر خوبی از عزت و افتخار شیعه به جهانیان عرض کنیم، تصریح کرد: تشیّع لندنی هم باید بیش‌ازپیش به مردم معرفی شود تا با آگاهی بیشتر از این انحرافات اجتناب شود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *