مشارکت بالای مردم شهرستان میانه در سرشماری اینترنتی / تمدید ثبت نام اینترنتی سرشماری تا ساعت ۲۴ روز جمعه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مهدی مشایخی معاون اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان میانه گفت: از مردم شریف شهرستان که تا به امروز در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت  ننموده اند انتظار می رود تا با توجه به تمدید مهلت ثبت نام با مراجعه به سایت سرشماری به آدرس  www.sarshomari95.ir ثبت نام بعمل آورند.

 

وی با اشاره به آغاز سرشماری خانه به خانه توسط ماموران سرشماری از امروز مورخ ۲۸ مهر ماه خواستار همکاری مردم با ماموران سرشماری شده و افزود: افرادی که در سرشماری اینترنتی شرکت نموده اند به ماموران سرشماری فقط کد آماری ارائه خواهند نمود.

 

معاون فرماندار میانه با بیان اینکه سرشماری یک طرح آمارگیری جامع و ملی می باشد که در آن اطلاعات تک تک افراد جمع آوری می شود افزود: سرشماری شناخت دقیق از افراد جامعه و ویژگیهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آنها می باشد که این شناخت در برنامه رزیهای کشوری، استانی و شهرستانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

مشایخی افزود: کلیه پروژه ها و برنامه ریزیهای بلندمدت، میان مدت و کوتاه مدت در ۱۰ سال پیش رو بر اساس این سرشماری انجام خواهد شد که هرچه دقیقتر و جامع تر باشد به طور قطع برنامه ریزیها نیز دقیق تر بوده و این امر به نفع مردم و جامعه خواهد بود.

 

در این جلسه، مسئولین کمیته های مختلف به ارائه گزارشی از فعالیت ها و بیان پیشنهادات خود پرداختند.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *