مشارکت اصناف و بازاریان درتکمیل راه اندازی شرکت توسعه و عمران میانه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در جلسه ای با حضور اصناف و بازاریان میانه گفت: پذیره نویسی این شرکت با سهام اولیه ۳۰ میلیارد ریالی شروع شده و امیدواریم با حضور بازاریان و اصناف این اعتبار تامین شده و بتوانیم قدمهای مثبتی در راستای توسعه و عمران شهرستان برداریم.


وی واگذاری بدون مناقصه برخی از پروژه ها به این شرکت، برگشتن سود تمامی پروژه ها به عموم مردم، اعمال معافیتهای مالیاتی، مشارکت در احیای کارگاههای تعطیل شده در راستای اشتغال و درآمدزایی، خرید امکانات و برخی از منابع دولت که به فروش گذاشته شده از جمله فولاد میانه، گیربکس سازی، زمینهای دولتی، دو جایگاه سوخت دولتی و بسیاری از مزایای دیگر را از جمله منافع تاسیس این شرکت در شهرستان عنوان کرد. 


شکری همچنین از تخصیص تسهیلات ویژه ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی در سال جاری برای روستاهای کشور از سوی دولت خبرداده افزود: روستائیان می توانند با تشکیل تعاونیهایی با حداقل ۲۵ نفر از تسهیلات ویژه ۴ درصدی بهره لازم را در راستای توسعه و عمران روستای خود ببرند.


وی اضافه کرد: هر استان و شهرستانی در این راستا بیشتر تلاش کند خواهد توانست اعتبارات بیشتری را سهم روستاهای خود کند زیرا مبلغ تسهیلات بسته به تعاونیها با اعضای بیشتر افزایش چشمگیری خواهد داشت.


فرماندار ویژه از وجود ۱۳۰ صنعت در شهرستان میانه خبرداده افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده بعد از تحریمها صنعت در کشور افت کرده و بسیاری از کارگاههای شهرستان نیز تعطیل شده و اشتغالزایی کاهش یافت که دولت در سال جاری با تخصیص اعتبارات و تسهیلات ویژه  سعی در راه اندازی مجدد کارگاهها و واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل شده و تکمیل و توسعه واحدهای موجود، حفظ اشتغال موجود و افزایش اشتغالزایی داشته است.


شکری در پایان راه اندازی شرکت آرمان میانه با حضور مردان اقتصادی، تولید کننده ها و سرمایه گذاران موفق و بازاریان و اصناف با تجربه و کاردان را فرصتی ارزشمند برای توسعه و آبادنی شهرستان و رفاه هرچه بیشتر مردم شهرستان عنوان نمود.

 

شرکت توسعه و عمران (آرمان میانه)

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *