توضیحات وزیر نفت در مورد قراردادهای نفتی قانع کننده نبود/ قرار نیست به خاطر مشکلات اقتصادی به هر خواسته‌ای تَن دهیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از آناج، یعقوب شیویاری با بیان اینکه در خصوص قراردادهای نفتی اقدامات کارشناسی به حد کافی صورت نگرفته است، اظهار داشت: چنانچه یک روزی قرار باشد به IPC رأی دهم، گزینه ممتنع را انتخاب می‌کنم چراکه تاکنون به رضایت کامل نرسیده‌ام.

وی تصریح کرد: در جامعه یک‌سری مشکلات اقتصادی داریم اما این دلیل نمی‌شود منافع ملی را در مخاطره قرار داده و به هر خواسته‌ای تَن دهیم؛ نفت یکی از اساسی‌ترین سرمایه‌های ایران است و چنانچه بزرگان مملکت اجرای قراردادهای نفتی را مصلحت بدانند قطعا نمایندگان نیز از تصمیمات آنان پیروی خواهند نمود.

این نماینده مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا توضیحات وزیر نفت به ابهامات پایان داد، توضیح داد: مجلس جایی نیست که با ۲ ساعت سخنرانی، نمایندگان قانع شوند، قراردادهای نفتی به صورت کامل کارشناسی نشده و از آنجایی که تدوین آن توأم با عجله بوده است، احساس می‌شود برخی مصالح ملی را در نظر نگرفته‌اند.

وی تاکید داشت: قراردادهای نفتی باید در کمیسیون تخصصی انرژی مورد بررسی قرار گیرد و با طرح در جلسه علنی، نمایندگان نیز از گزارش کمیسیون تخصصی بهره ببرند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *