بازماندگان ۸ سال دفاع مقدس خاطرات خود را مکتوب کنند/ اجازه ندهید مسایل سیاسی صمیمیت‌ها را کم‌رنگ کند

به گزارش میانا به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده در جمع پیشکسوتان و فرماندهان دوران دفاع مقدس این هفته را فرصت مناسب برای مرور خاطرات ۸ سال جنگ تحمیلی دانست و عنوان کرد: این روزها فرصت مغتنمی است تا به دوران دفاع مقدس بازگردیم و ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: در روزهای سخت جنگ تن به دشمن ندادیم ولی امروزه در عرصه‌های اقتصادی با دشمنان اسلام سر جنگ خواهیم داشت و با همان روحیه جهادی در میدان حضور خواهیم یافت.

استاندار آذربایجان شرقی به وظایف فعلی رزمندگان دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: آنچه از بازماندگان انتظار می‌رود، اشاعه آن فرهنگ به نسل جدید است زیرا نسل جوان تشنه خاطرات دوران دفاع مقدس است.

وی خطاب به ایثارگران دوران دفاع مقدس گفت: خاطرات خود را در قالب کتاب مکتوب کرده و در اختیار نسل جدید قرار دهید، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آماده‌ی ثبت  خاطرات شما می‌باشد.

جبارزاده خاطر نشان ساخت: وظیفه ما در شرایط فعلی این است که روحیه بسیجی را به نسل جدید انتقال دهیم و شما رزمندگان دوران دفاع مقدس می‌توانید این حلقه وصل را ایجاد کنید.

وی بر حفظ محبت‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و یادآور شد: در زمان جنگ و عملیات صمیمیت عامل اصلی پیروزی‌ها بود و نباید بگذاریم گذشت زمان و مسائل سیاسی صمیمیت‌مان را کم کند.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان متذکر شد: تا زمانی که در کنار هم باشیم موفقیت نیز همراه ما خواهد بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *