بازسازی عملیات کربلای ۵ در پارک شمیم پایداری تبریز/ ۱۰۰ جلد کتاب در حوزه‌ی دفاع مقدس سال آینده به چاپ می‌رسد

به گزارش میانا به نقل از آناج، سردار عزت‌اله جعفری با اشاره به آغاز بکار نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری، بیان داشت: نمایشگاه‌ها می‌توانند بسیاری از ناگفته‌ها را به تصویر بکشند و عملکرد جوانان ۸ سال دفاع مقدس را نمایان سازند، رزمندگان اسلام اقدامات خارق‌العاده‌ای انجام داده‌اند و این‌ها باید ثبت و برای آیندگان بازگو شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه هفته دفاع مقدس با محوریت فرهنگی و رزمی تشکیل یافته است که در بُعد رزمی آن، شاخص‌ترین اقدام بازسازی عملیات کربلای پنج می‌باشد، همچنین برخی از تجهیزات نظامی نیز در مجموعه مستقر شده تا علاقه‌مندان از آن‌ها بازدید کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی از چاپ نزدیک به ۱۰۰ جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس در سال آتی خبر داد و عنوان کرد: شاید عده‌ای بر این باور باشند معرفی شهدا با کتاب مفید نباشد چراکه سطح مطالعه افراد در ایران پایین است لکن از منظر ما کتاب تاریخ است و صدها سال بعد به وسیله‌ی این کتاب‌ها آیندگان با اتفاقات رخ داده در آن ۸ سال فخرآمیز آشنا خواهند شد.

وی یادآور شد: در طول دوران دفاع مقدس جوانان ما در پی رشادت‌هایی که به نمایش گذاشتند فولادِ آب دیده شدند و در زیر سایه‌ی تدابیر امام راحل به پیروزی رسیدند؛ امروز نیز مدافعان حریم آل الله در آن سوی مرزها راهِ انقلاب را ادامه می‌دهند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در پاسخ به سوالی مبنی بر علت افزایش هجمه‌ها علیه جایگاه ولایت در این مقطع از زمان، اذعان داشت: انقلاب اسلامی نهضتی است که به رهبری امام خامنه‌ای ادامه می‌یابد و هدف آن رسیدن به عدالت و ایستادگی در برابر زورگویی جهان استکبار می‌باشد، بیگانگان نمی‌خواهند این انقلاب ادامه پیدا کند و راهکار جلوگیری از آن را در ایجاد دوگانگی می‌بینند.

وی تصریح کرد: متاسفانه دشمنان یک عده‌ مخاطب خیلی اندک نیز دارند، ما باید بدانیم که هر جوان برایمان به مانند یک لشکر است و دشمنان می‌خواهند این جوانان را با نفوذ فرهنگی زمین‌گیر کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *