ماهواره، اینترنت، موبایل و شبکه های اجتماعی، بزرگترین نقش را در شکل گیری فتنه 88 داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ،کاشف الدین بیضایی در همایش بصیرت افزایی بسیجیان پایگاه ثارا.. ضمن بزرگداشت حماسه 9 دی گفت: دشمنان با تمام توان و ظرفیت هایشان برای براندازی نظام آمده بودند و برنامه راهبردی آنها برای دستیابی به این هدف، راه اندازی فتنه بود.

   وی با بیان اینکه در این فتنه مرد از نامرد شناخته شد و حماسه 9 دی، زدودن و پاکروبی فتنه گران و دفن آنها در زباله دان تاریخ بود، دجالواره را ماهواره، اینترنت، موبایل و شبکه های اجتماعی تعریف کرد و افزود: جهان غرب با استفاده از دجالواره توانست در اردو کشی خیابانی نقش آفرینی کند.

  بیضایی گفت: سایت های جرس، کلمه، ملی مذهبی، نوروز، ندای سبز آزادی، روز آنلاین، گذار، خودنویس و سهام نیوز و شبکه های رادیوییRFI  فرانسه، دویچه وله آلمان، رادیو فردا آمریکا همچنین شبکه های تلویزیونیBBC  انگلیس،VOA  آمریکا، من و تو انگلیس در این میان شبکه های ماهواره ای فارسی زبان وشبکه های اجتماعی در ایجاد، شکل گیری و هدایت فتنه نقش اساسی داشتند.

   وی افزود: جامعه هدف آنها افراد ناآگاه و ساده لوح بودند که تحت تاثیر القای تفکر غربی قرار گرفتند ولی با هدایت مقام عظمای ولایت وهوشیاری مردم، عملیات روانی دشمن به شکست منجر شد و بار دیگر تودهنی محکمی خوردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. نیما پاکدل

    عاملین فتنه 88 جوری به این ملت خیانت کردن که دست رنج این خیانت 9 مورد تحریم سنگین از سوی امریکا علیه ایران در دوره زمانی 88 تا 92 بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *