فرهنگ بابا آب داد؛ ما را بد عادت کرده است/ اقدامات جهادی سپاه و بسیج در بحث اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، فردین فرمند در اولین جلسه مجمع عمومی بسیج شهرستان میانه با اشاره به اقدامات و حمایت های بسیج و سپاه در راستای حمایت از تولید داخلی و ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان راه اندازی کارگاه های تولیدی، افزود: جهادگران بسیجی با بکارگیری تمامی تلاش و توان خود توانسته اند در بحث های فرهنگی، اجتماعی؛ اقتصادی و در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش مهم و عملی ایفا نمایند.

 

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند کند حرکتی دولتمردان در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: متاسفانه اغلب کارمندان دولت به فکر بازنشتگی و دریافت حقوق ماهانه هستند که این خود به عنوان ضعفی بزرگ در راستای گسترش فرهنگ جهادی و کار و تلاش شبانه روزی در جهت توسعه و پیشرفت کشور است.

 

فرمند با اشاره به اینکه مشکل اصلی کشور در بحث فرهنگی می باشد، افزود: ما از سنین پایین با مطالعه دروسی که عناوین بابا آب داد را به ما آموزش می داد، رشد پیدا کرده ایم و هیچ گاه به فکر تولید و روی پا خود ایستادن نبودیم.

 

وی با بیان اینکه سالیانه هزاران تن از محصولات باغی شهرستان میانه از جمله سیب و زردآلو به علت نبود سردخانه مناسب و کافی و همچنین صنایع تبدیلی در حال از بین رفتن است، خاطرنشان کرد: هر شهروند میانه ای باید به نوبه خود با احساس مسئولیت نسبت به اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی قدم در راه تولید و ایجاد اشتغال و توسعه و آبادانی شهرستان میانه بگذارد.

 

فرمند بر لزوم ایجاد تعاونی های صنایع تبدیلی در بخش های مرکزی، ترکمانچای، کاغذکنان و کندوان میانه تاکید کرد و افزود: امیدواریم با همت مضاعف بتوانیم در این راستا حمایت های لازمه از سوی مسئولین استانی و کشوری جلب و جذب نماییم.

 

نماینده مردم میانه ضمن مثبت خواندن روند حرکتی بسیج و سپاه در راستای شناسایی نقاط ضعف و قوت شهرستان و اخذ تصمیمات کارشناسی و طرح آنها در جلسات مجمع عمومی بسیج، خواستار حمایت همه جانبه دستگاه های اجرای با این نهاد انقلابی شد و افزود: بدون شک اگر اقدامات سازنده و عملی بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی نبود؛ اینک با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می کردیم.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. میانه ای

    اقای فرمند از شما میخواهیم برای بزرگراه سرچم میانه البته از مسیر جمال اباد نه مسیر کنونی که مسیر جمال اباد که حداقل پانزده کیلومتر میانه رابه مرکز کشور وتبریز وشهرهای دیگر را حداقل ۲۵ کیلومتر به تهران نزدیکتر میکنه به سرمایه گذار جهت اتوبان شدن معرفی کنید چون این مسیر نه فقط به علت نزدیکی بیشتر به مرکز مسیر بسیاری از مردم تبریز وسایر شهرهای شمالغرب میشود بلکه به علت جاده سراب میانه مسیر حتمی ۱۲ شهرستان ناحیه ارسباران و همچنین اردبیل از مسیر نیر میباشد بااستقبال خوبی مواجه میشود 

    • یک شهروند

      خواهشمندم توضیح دهید تا بدانم یعنی از سرچم -جمال آباد چه جوری وارد میانه می شود ؟حذف جاده فعی؟

      متشکرم – شهروند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *