همزمان با محرم، دشمنان هجمه‌ها و شبهه افکنی‌های خود علیه شیعه را افزایش داده‌اند

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، حجت الاسلام عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی و امربه معروف و نهی از منکر بسیج رسانه آذربایجان شرقی، با حضور مدیران و اعضاء بسیج رسانه، روابط عمومی‌های برخی از ادارات و اصحاب رسانه که به میزبانی شرکت گاز استان برگزار شد، با تأکید بر توجه به دغدغه‌های امروز رهبری اظهار داشت: امروز بیش از هرزمان رهبر فرزانه انقلاب دغدغه اقتصاد مقاومتی، استکبار ستیزی و نفوذ، خطر تحریف امام و انقلاب، گسترش تشیع لندنی، تولید نسل و تنظیم جمعیت و صدها دغدغه ریز و درشت دیگر دارند که توجه و عمل به آنها ضروری و واجب است.

حجت الاسلام سرائی با بیان اینکه بسیج رسانه ظرفیت بالایی برای فرهنگ سازی در همه این زمینه‌ها دارد گفت: دشمنان ما با استفاده از ظرفیت عظیم رسانه‌ها هجمه‌های خود را علیه تشیع زیاد کرده‌اند و با فرا رسیدن ماه محرم به شبهه افکنی در بین جوانان روی آورده‌اند، ما هم جواب این فضا سازی‌ها را از طریق رسانه‌ها باید بدهیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج و گسترش امربه معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: متأسفانه مسئله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار کم رنگ شده است و بر همه ما لازم است تا هم لساناً و هم به شکل عملی امر به معروف و نهی از منکر کنیم حتی اگر تاوان سختی را هم بابت آن بپردازیم.

جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی گفت: مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی از پایگاههای اصلی دینی و فرهنگی است و کارهای بزرگی می‌توان در این پایگاهها انجام داد، اما متأسفانه از این پایگاهها هم استفاده خوبی نکردیم و برازنده ما نیست که حدود ۳۰ هزار مسجد بدون روحانی در کشور وجود داشته باشد.

وی با اشاره به یک جانبه‌گری مجامع بین المللی در قبال مسلمانان و به ویژه شیعیان گفت: طبق یک گزارش به دست آمده، در طول ۱۴ سال گذشته نزدیک به ۹۰ هزار نفر در حج جان خود را از دست داده‌اند اما هیچ گاه سازمانها و نهادهای حقوق بشری واکنشی نشان نداده‌اند در حالی که همین مجامع به اعدام یک نفر مثلاً در ایران که جرمش ثابت شده است واکنش نشان می‌دهند.

مسئول بسیج رسانه استان هم در ادامه این جلسه توجه به مقوله اقتصاد مقاومتی را از اولویتهای بسیج رسانه استان دانست و گفت: رسانه‌ها باید از تمام ظرفیتهای خود در این راستا استفاده بکنند و فرهنگ خرید کالاهای تولید داخل را نهادینه کنند.

مسعود نقیب افزود: در بحث امر به معروف و نهی از منکر هم نگاه ما به رسانه‌ها و صدا و سیما معطوف است تا با مخاطبین پرتعداد خود بتوانند پیامها و اهداف اسلام و انقلاب را به مردم برسانند.

همچنین در ادامه این جلسه، نظرات، انتقادات و پیشنهادات اعضاء به سمع و نظر مسئولین بسیج رسانه استان رسید و مصوبه‌ای در پنج بند شامل: تولید ۱۰ هزار محتوا درباب اقتصادمقاومتی تا پایان سال، برگزاری دوره‌های آموزشی اقتصادمقاومتی برای فرزندان و کارکنان دستگاه‌های دولتی، ترویج مصرف محصولات اقتصادمقاومتی در بین سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و کارکنان، بازاریابی داخلی و خارجی محصولات اقتصادمقاومتی، با کمک مدیران رؤسا، روابط عمومی‌ها و کارکنان دستگاه و نهادهای دولتی و تشکیل اولین بازار دیجیتال و اینترنتی در یک پرتال، به تصویب رسید.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *