احداث موزه شعر و ادب در مقبره‌الشعرای تبریز

به گزارش میانا، فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در بازدید خود از پروژه مقبره الشعرای تبریز، اظهار داشت: تکمیل این پروژه، یکی از اولویت‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری است.

وی افزود: توسعه متوازن در شهر، از جمله برنامه‌های تعریف شده برای مدیریت شهری است که احیا و توسعه مجموعه تاریخی فرهنگی مقبره‌الشعرای تبریز، عمدتا در این راستا صورت می‌گیرد.

نجفی اضافه کرد: از طرفی دیگر، قرار گرفتن این مجموعه در مجاورت موزه قاجار به عنوان یکی از مکان‌های مهم گردشگری تبریز، توانسته ظرفیت بسیار خوبی برای جذب گردشگر در این محدوده فراهم کند و شهرداری تبریز با علم بر این ظرفیت، به احداث پیاده راهی اقدام نموده تا این دو مکان را به یکدیگر متصل و بازدید گردشگران از آن‌ها را تسهیل کند.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به احداث موزه شعر و ادب در این مجموعه، تصریح کرد: موزه شعر و ادب نیز در بخشی از این پروژه تعریف و عملیات اجرایی آن نیز اغاز شده است.

نجفی در انتها، با تاکید بر اهمیت این پروژه به عنوان یک اولویت برای مجموعه مدیریت شهری، اظهار امیدواری کرد که با همت عوامل و دست‌اندرکاران اجرای این پروژه، طرح ساماندهی مقبره الشعرای تبریز در زمان مقرر به اتمام و بهره‌برداری برسد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *