فراخوان مسابقه طراحی یادمان شهدای گمنام آقکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دکتر علی سلیمی شاملو با بیان این امر مهم در راستای بهره مندی از آثار هنرمندان رشته های هنرهای تجسمی (معماری، شهرسازی، عمران، گرافیک و سایر رشته ها) در شهرستان برگزار می شود اظهار کرد: علاقه مندان به طراحی و اجرای طرح یادمانی با جلوه های بصری ایده پردازانه و ایجاد نمادی ماندگار و در خور شأن شهدا می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: مفاهیم جهاد و شهادت باید در قالب المان های بصری اماکن مقدس و ماندگار فرا روی نسل های آتی و ادامه دهندگان راه انقلاب قرار گیرد.»

سلیمی با تاکید بر اهمیت جایگاه رفیع جهاد، نقش گلزارهای شهدا تنها به مکان تدفین و یادبود محدود نمی شود گفت: شهادت در نظام اعتقادی و مبانی انقلاب اسلامی ایجاب می کند که فعالیت های انجام شده از هر حیث با این شأن و منزلت هم خوانی داشته باشد.

رئیس واحد میانه ادامه داد: در حقیقت گلزارهای شهدا تلاشی است مستمر در بروز احساسات پاک انسان شهید، محلی است مقدس، ریشه افکنده در زمین و در عین حال سبک و معلق، بهشتی است زمینی و تصویری است از کعبه، چرا که شهید مهمان ابدی خداست.

وی اضافه کرد: از هنرمندان و دانشجویان رشته های مختلف هنری دعوت می شود طرح های خود را با لحاظ نمودن شرایط ویژگی های مندرج در پوستر فراخوان به این واحد دانشگاهی ارسال کنند.

سلیمی با اشاره به زمان ارسال طرح ها بیان کرد: طرح های ارسالی بایستی تا آخر وقت اداری روز شنبه ۲۷ شهریور از طریق پست پیشتاز ارسال و یا مستقیماً به دبیرخانه مسابقه واقع در ساختمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، طبقه چهارم، دفتر انجمن های علمی ادبی، دکتر عابدی تحویل دهند.

وی خاطر نشان کرد: هیات داوران متشکل از استادان معماری و هنر دانشگاه آزاد اسلامی میانه بوده و نتایج مسابقه و اعلام نفرات برتر در تاریخ ۳ مهرماه از طریق سایت دانشگاه اعلام می شود.

 

poster-final

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *