خیران مدرسه‌ساز آذربایجان شرقی سال گذشته بیش از ۵۰ میلیارد تومان پروژه اجرا کرده‌اند

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های بهزیستی که با حضور وزیر کار در مجتمع آب درمانی، آموزشی و ورزشی مرحوم محمد صادقی اسفهلانی برگزار شد، با قدردانی و تجلیل از خیرین بهزیستی و مددکاری استان اظهار داشت: خیرین در آذربایجان شرقی در هر حوزه‌ای که احساس نیاز شده است، ورود یافته و نیازهای جامعه را تأمین کرده‌اند.

وی میزان همیاری خیران آذربایجان شرقی در سال ۹۴ را یادآور شد و گفت: در سال گذشته فقط در امر مدرسه سازی بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در کنار مدارس خیّر ساز، خیران در مراکز امدادی و مددکاری هم ورود خوبی پیدا کرده‌اند، افزود: مهم‌ترین پروژه در دست اجرای خیرین استان، احداث بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی مردانی آذر است.

جبارزاده دیگر حوزه‌های فعالیت خیرین استان را یادآور شد و ابراز داشت: در حوزه مبارزه با اعتیاد و مرکز ماده ۱۶ نیز خیران کمک کار و همیار ما بودند و در هر بخشی که احساس نیاز کردیم، خیرین استان دست مسئولان را گرفتند.

وی با اشاره به عشق و علاقه وافر خیّران برای ارائه خدمت به محرومان آذربایجان شرقی، خاطر نشان کرد: مسئولان نیز در تسهیل فعالیت خیران و تحقق نیت‌های خیر آنان تلاش کرده و باید این روند بیش از گذشته ادامه یابد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *