ایجاد رابطه با کشورهای حامی تروریست از سوی دولتمردان اشتباه محض است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی میانا، حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین حامدی امام‌ جمعه میانه با اشاره به این موضوع که پرونده سیاه منافقین با ۱۷ هزار شهید ترور کشورمان برای همگان آشکار و نتیجه خوی حیوانی این اشخاص گور دل می‌باشد، اظهار داشت: جنایت داعش عیناً و با شدت بیشتری در بدو انقلاب اسلامی ایران توسط منافقین بر روی شخصیت‌های انقلابی و تاثیر گذار اجرا می‌شد که این گروهک تروریستی روی داعش را نیز در این زمینه سفید کرده است.

امام‌ جمعه میانه بابیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب درصدد جوسازی در راستای برهم زدن آرامش و امنیت کشور هستند، افزود: برخی کشورهای غربی ازجمله فرانسه حمایت‌های علنی خود را از گروهک تروریستی منافقین اعلام داشته که  این خود باید به عنوان خط قرمزی برای مسئولین نظام در برقراری هر گونه رابطه سیاسی و تجاری بشمار آید.

وی هر گونه مذاکره با طرف های غربی حامی تروریست و فعال در زمینه براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران که بصورت غیر مستقیم اهداف خود را در منطقه و جهان پیش می برند را اشتباهی تاریخی و محض از سوی دولتمردان عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به جنایات متعدد رژیم جعلی صهیونیستی در طول تاریخ با پشتیبانی کشورهای غربی و عربی در منطقه، افزود: کشتن نمازگزارها و به آتش کشیدن مساجد توسط گروهای تکفیری تروریستی همچون داعش با پشتیبانی استکبار جهانی و سکوت مجامع بین‌المللی، هتاکی آشکار به دین اسلام و عقاید مسلمانان است.

امام‌ جمعه میانه با اشاره به فرارسیدن روز مساجد در کشور و فاصله گرفتن مردم و مسئولین در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این اماکن مذهبی تأثیرگذار، خاطرنشان کرد: مدیریت مساجد و استفاده بهینه از آن‌ها نیاز اصلی جامعه امروز در جذب حداکثری جوانان و ایجاد محافل معنوی و مذهبی در بین اقشار مختلف جامعه است.

مقام معظم رهبری در عرصه مدیریت کشور تأکید کرد و افزود: بدون شک اقتدار کشور در سایه توانمندی سازی عرصه نظامی و دفاعی به دست خواهد آمد و حرکت در خلاف این مسیر موجب دست‌اندازی دشمن به کیان ملت و ضربه زدن به پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

حامدی بر مشکلات موجود در بحث تأخیر در خرید تضمینی گندم ‌کشاورزان شهرستان میانه نیز اشاره کرد و خواستار رسیدگی و حل آن از سوی مسئولین امر شد.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *