رأفت اسلامی هم اکنون شامل حال سران فتنه 88 شده است

بهلول حسینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی آناج، با اشاره به نقش کم نظیر مردم آذربایجان در آفرینش حماسه 9 دی، اظهار کرد: بعد از انتخابات سال 88 برخی جریانات داخلی و خارجی درصدد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و با بهانه کردن تقلب در انتخاب در کشور آشوب به پا کردند.



وی ادامه داد: اگر مردم در صحنه حضور نمی‌یافتند نظام مجبور بود به روش دیگری با فتنه‌گران برخورد کند و این امر می‌توانست هزینه‌ها و تبعات زیادی را به دنبال داشته باشد ولی حضور مردم کم‌ هزینه‌ترین روش تقابل با دشمنان نظام اسلامی بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رافت اسلامی شامل حال فتنه‌گران شده است، گفت: سران فتنه در زندگی عادی خود به سر‌ می‌برند و فقط از برخی ارتباطات محروم هستند که آن نیز به دلیل حفظ منافع نظام و امنیت خودشان می‌باشد.



وی خاطر نشان کرد: اینکه سران فتنه در حصر به سر می‌برند یک اقدام امنیتی است و نمی‌توان از آن به عنوان مجازات یاد کرد.

 

وی افزود: آنچه که مسلم است سران فتنه در وقایع 88 اشتباهات بزرگی را مرتکب شدند و باعث بروز آشوب امنیتی در کشور شدند که در نوع خود از آنها بعید بود چراکه آنان جزوی از نظام بودند و بهتر بود اعتراض خود را به صورت ملایم‌تری اعلام می‌کردند تا به نظام خدشه‌ای وارد نشود.

 

حسینی با بیان اینکه محاکمه فتنه‌گران تبعاتی را به دنبال دارد، بیان داشت: سران فتنه باید توبه و از مردم بابت اعمالی که انجام دادند عذر خواهی کنند چراکه اقدامات آنان باعث شهید شدن جوانان، زخمی شدن نیروهای امنیتی و توهین به مصادیق اسلامی و دینی مردم گردید.

 

وی در پایان با اشاره به نقش برخی کشورهای خارجی در فتنه‌ی 88، ابراز کرد: در آن زمان ظاهر و باطن سران فتنه یکی نبود و دشمنان نظام با حمایت از اقدامات داخلی در ایران می‌خواستند حکومت را تغییر دهند که با بصیرت رهبر معظم انقلاب و مردم همیشه در صحنه حاظر ایران این امر محقق نشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *