ارزش های دفاع مقدس باید حفظ و به نسل جدید انتقال یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، امیر سرتیپ شاپور توکلی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه اظهار کرد: استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی می توانند جهت آموزش تیراندازی از میدان تیر پادگان استفاده کنند و آموزش های لازم را یاد بگیرند.

سرتیپ توکلی با بیان بحث از ارزش ها، بحث فرهنگی است افزود: ارزش های دفاع مقدس، رشادت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس باید در محیط های فرهنگی از جمله در دانشگاه ها بازگو شده تا نسل سوم جامعه از آنها آگاهی کامل داشته باشند.

در ادامه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در خصوص نظم انضباط سرتیپ توکلی در درس دفاع مقدس دانشجویان گفت: نظم و شیوه مدیریت شما در کلاس، الگوی مناسبی است و این در دنیای امروزی، یکی از اصول، روش ها و قالب های آموزشی است.

 علی سلیمی شاملو اضافه کرد: رسنل توانمند تیپ زرهی ۳۶ میانه می توانند در ۱۳۴ رشته تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ،بدون آزمون با شرایط ویژه طبق مقررات از جمله تخفیف و تقسیط در شهریه، وام های مختلف دانشجویی ثبت نام کرده و از امکانات آموزشی، پژوهشی، رفاهی و ورزشی این دانشگاه استفاده کنند.

سلیمی یادآور شد: تاکنون این واحد دانشگاهی با داشتن ۱۷ رشته در مقطع دکتری تخصصی، ۵۲ رشته در مقطع کارشناسی ارشد، ۸۴ رشته در کارشناسی و ۵۰ رشته در کاردانی پیوسته و ناپیوسته  و نیز دارای سه مرکز آموزشی ترکمانچای، کاغذکنان و ترک و آموزشکده فنی و حرفه ای سما، رشد قابل توجهی در سطح استان داشته و الان نیز به عنوان بزرگترین دانشگاه جنوب استان آذربایجان شرقی با رتبه جهانی است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *