به زودی شاهد راه اندازی مرکز تصویر برداری در بیمارستان خاتم الاانبیاء میانه خواهیم بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، یعقوب شیویاری نماینده مردم شهرستان میانه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه در جلسه  هماهنگی راه اندازی مرکز جامع تصویربرداری بیمارستان خاتم الانبیای میانه با اشاره به متوقف شدن روند ساخت و ساز  این مرکز به علت طولانی شدن روند تایید نقشه ساختمانی و تاسیسات آن، بر ضرورت آغاز مراحل ساخت و ساز این مرکز از سوی بخش خصوصی تاکید کرد.

نماینده مردم میانه در این جلسه از آغاز مراحل ساخت و ساز مرکز جامع تصویر برداری بعد از تایید نقشه های اجرایی خبر داد و اظهار داشت: طبق تعهد شرکت کیندو ( بخش خصوصی)  مراحل ساخت و ساز این مرکز از ۱ شهریورماه ظرف مدت ۲ ماه به پایان خواهد رسید.

مهدی مشایخی معاون عمرانی فرماندار نیز در این جلسه، افزود :شرکت کیندو بر اساس نقشه تایید شده از سوی بهداشت و درمان با هماهنگی نظام مهندسی و  تایید ناظر فنی از بابت معماری، تاسیسات و برق این مرکز به تعهدات خود در قبال راه اندازی مرکز تصویر برداری عمل خواهد کرد.

وی گفت: اجرای این پروژه به لحاظ مشکلات فنی از بهمن ماه سال گذشته راکد مانده بود که مقررشد بعد از رفع نواقص و ایرادات نقشه و با تایید نقشه از سوی نظام مهندسی، شرکت کیندو نسبت به روند ادامه پروژه اقدام کند.

مرکز جامع تصویری بیمارستان خاتم الاانبیا شامل  دستگاه های پیشرفته روز دنیا شامل سی تی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی و سونوگرافی با هزینه ۱۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی واگذار و تجهیزات آن ظرف شش ماه بعد از اتمام مراحل ساخت در محل مستقر و آماده بهره برداری خواهد گردید.

مراحل ساخت و ساز این مرکز از سوی بخش خصوصی (شرکت کیندو) در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع از آبان ماه سال گذشته آغاز و از سوی مرکز بهداشت و درمان در حال پیگیری است.
 

دکتر شیویاری ضمن بازدید از محل ساخت این مرکز در بیمارستان خاتم الاانبیاء میانه از نزدیک با مراجعه به بخش های مختلف این بیمارستان ضمن بررسی مشکلات از تلاش های کارکنان این مجموعه در بازسازی و تجهیز بخش های مختلف بیمارستان خاتم الانبیاء تقدیر و تشکر کرد.

 

۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۱۱۶۳۰ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۲۱۹۳۸ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۲۲۳۳۶ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۲۲۵۲۹ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۲۴۴۰۸ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۲۴۸۳۳ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۳۱۲۳۱ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۳۲۴۴۳ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۳۲۵۰۱ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۳۲۹۲۷ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۳۲۹۴۲ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۳۳۷۴۹ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۳۴۰۵۹ ۲۰۱۶۰۸۰۴_۱۳۴۲۰۵

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *