۴ کاراته‌کای آذربایجان‌شرقی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش میانا به نقل از فارس، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته با شرکت بیش از یک هزار ورزشکار در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید به میزبانی پایتخت به مدت ۷ روز برگزار شد که کاراته‌کاهای تبریز با درخشش در این مسابقات توانستند نماینده شایسته‌ای از استان در این مسابقات باشند.

در بخش کومیته امین ساکت در وزن ۶۸- کیلوگرم در رده سنی جوانان با کسب مدال نقره، میلاد داداشی در وزن ۶۰-کیلوگرم در رده سنی امید با کسب مدال برنز به‌صورت مستقیم  و پویا بک محمدی به دلیل عملکرد خوب از طرف کادر فنی با مربیگری سید ولی حسینی و در بخش کاتا محمدرضا مرتضوی به دلیل داشتن تکنیک عالی با مربیگری بهروز حسین‌زاده به اردوی تیم ملی کاراته برای اعزام به مسابقات آسیایی ۲۰۱۶ اندونزی دعوت شدند.

با توجه به مشکلات پیش آمده در کاراته استان که به دلیل حمایت نکردن و مخالفت‌های پیشکسوتان با سرپرست هیأت کاراته که مانعی جدی برای عدم حمایت هیأت از ورزشکاران بوده این موفقیت حاصل زحمت‌های شبانه‌روزی مربی بدن‌ساز میرسردار رضوانی و مربیان کاتا و کومیته و تمرینات بسیار فشرده صبح و عصر و حمایت‌های سرپرست هیأت کاراته جناب آقای شکارلو و معاونت اداره‌کل ورزش و جوانان فرج‌الهی که بسیار چشمگیر و قابل ستایش بوده، به دست آمده است.

در استان آذربایجان‌شرقی با وجود قهرمانانی همچون سجاد حیاتی نایب قهرمان جهان و طلای آسیا و فرشاد داداشی قهرمان چندین دوره کشور، امید است که پیشکسوتان و مخالفان دست از مشکل تراشی و سنگ‌اندازی برای هیأت کاراته برداشته و راه را برای حمایت همه جانبه مسؤولان مربوطه از ورزشکاران برای حضور با انگیزه در اردوی تیم ملی هموار کنند.

لازم به ذکر است، سید ولی حسینی داور بین‌المللی و رئیس شورای داوران استان به دعوت فدراسیون کاراته ۴ روز در این رقابت‌ها به قضاوت پرداخت. بعد از اتمام مسابقات تمرینات ورزشکاران در پایگاه قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان و باشگاه کاراته قهرمانان به صورت منظم در حال پیگیری است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *