مجازات و عزل مدیران با حقوق‌های نجومی مطالبه اصلی مردم از دستگاه قضا است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی میانا، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین حامدی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز ۲۵ مردادماه در جمع پرشور نمازگزاران در محل مسجد جامع این شهر با اشاره به این موضوع که شاد کردن دل انسان‌ها و مؤمنین و حل مشکلات آن‌ها موجب عاقبت‌به‌خیری در دنیا، به‌ویژه در آخرت است، افزود: دست‌گیری از دیگران و حل مشکلات آن‌ها در بحث‌های مختلف ازجمله کمک مالی به نیازمندان واقعی، ازجمله اعمال ماندگار و باعث خشنودی بنده و پروردگار است.

امام‌جمعه میانه با اشاره به‌قرار گرفتن در هفته بهزیستی بر لزوم تلاش هر چه بیشتر نهاد و دستگاه‌های متولی در تأمین نیازهای اولیه خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، اظهار داشت: افزایش روزافزون خانواده‌های نجیب نیازمند اهمیت مشارکت آنان در سازندگی کشور بر لزوم مشارکت کمک‌های مردمی در این راستا می‌افزاید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان در سال ۵۸، افزود: دشمن توان مقابله با نهادهای تأثیرگذار و انقلابی ازجمله شورای نگهبان ندارد و با شایعه‌پراکنی و تخریب شخصیت‌های انقلابی سعی در براندازی نظام و انقلاب را دارد.

وی، گفت: بنا به فرموده امام خمینی (ره) ضامن اسلامی بودن و ماندن حکومت جمهوری اسلامی ایران، شورای نگهبان است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی بابیان اینکه در بسیاری از کشورهای جهان، مجموعه‌ها و دستگاه‌های نظارتی بر روی افرادی که قصد حضور درصحنه‌های سیاسی رادارند، وجود دارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران به علت مقابله با استکبار جهانی و دوقطبی سازی آن باعث شده تا نهاد انقلابی ما مورد هجمه‌های سنگین دشمنان قرار گیرد.

خطیب جمعه میانه با اشاره به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در بحث برخورد قاطع با مدیرانی که حقوق نجومی می‌گیرند، گفت: ادبیات استعفا و عزل در برخورد دستگاه‌های اجرایی با افراد متخلف باید جای خود را به عزل آن‌ها و در مرحله بعدی باید شاهد مجازات این افراد در حکومت اسلامی باشیم.

وی دریافت حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی را به‌منزله خیانت به بیت‌المال است، افزود: استرداد اموال و مجازات شرعی مطالبه‌ای است که مردم باید از دستگاه‌های قضایی و نظارتی داشته باشند.

حامدی همچنین اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق از روند برخورد و مجازات افراد متخلف را خواستار شد.

امام‌جمعه میانه با اشاره به برگزاری اجلاس نمایشی در کشور فرانسه با حضور منافقینی که قاتل ۱۷ هزار از هم‌وطنانمان است، خاطرنشان کرد: امروز کشور فرانسه به‌عنوان میزبان این اجلاس چتر حمایتی خود را برکشورهای حامی تروریست همچون عربستان گسترده است که این مسئله بر ضرورت تجدید نظر مسئولین کشور در ارتباط با این قبیل کشورها هر چه بیشتر می افزاید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی با گلایه از نحوه برگزاری مجالس ترحیم در شهرستان میانه، افزود: مداحی بدون مطالعه و اطلاع از مسائل دینی و اعتقادی و قراءت غلط قرآن و بی‌احترامی افراد به مجالس ازجمله مواردی است بر ضرورت آزمون و آموزش افراد گرداننده این قبیل مجالس است.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *