ترافیک سنگین در جاده های مواصلاتی شهرستان میانه/ نبود مراکز خدماتی و رفاهی کام مسافرین را در جاده سرچم -اردبیل تلخ کرده است+ فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، جاده در آذر ماه سال به بهره برداری رسید و به عنوان راه اصلی اتصال مرکز استان اردبیل به اتوبان تهران به حساب می آید.

این جاده به طول ۱۸۰ کیلومتر از محور سرچم در شهرستان میانه تا اردبیل کشیده شده است که ۴۴ کیلومتر آن در حوزه استحفاضی شهرستان میانه و ۱۳۰ کیلومتر آن در استان اردبیل واقع شده است.

این وسایط نقیله عبوری از این جاده  از نبود امکانات خدماتی و رفاهی، نظیر پمپ بنزین و محل پارک استاندار و شانه های خاکی مناسب و همچنین نبود پایگاه امداد و نجات جاده ای رنج می برند.

این حجم بالای خودروها بخصوص با پای گذاشتن به فصل گرما و تعطیلات تابستانی با مشکلات فراوانی روبه رو هستند و مجبورند به منظور بهره مندی از امکانات نام برده، به شهر آق کند( مرکز بخش کاغذکنان میانه) به ۳۰ کیلومتر از این محور فاصله دارد مراجعه کنند.

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. کرمی میانالی

    با سلام منطقه کاغذکنان میانه دچار بحران بیکاری و مهاجرت هستند و بیشترین کاهش جمعیت را داشته است مسئولان میانه و نمایندگان میانه اگر اجازه ساخت مراکز تفریحی استراحتی و غذاخوری در فاصله مناسب از جاده را از وزارت راه بگیرند در حوزه استحفاظی میانه مشکل بیکاری و مهاجرت این منطقه میانه حل میشود این جاده در طرح چهاربانده شدن هستند که با فاصله مناسب میتوان مراکز تفریحی زد اشتغال ایجاد کرد این راحت ترین راه اشتغال در این بخش از میانه و کاغذکنان هست که باعث برگشت میانه ای ها از تهران خواهد شد و روستاهای کاغذکنان میانه رونق خواهند یافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *