مراسم تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، دکتر رئیسی رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان میانه، به آمار مدرسه سازی توسط خیرین اشاره کرد و افزود: باوجود مردم، بسیاری ازمشکلات مدارس ما حل شده و طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی پانصدوسی هزار کلاس درس درکل کشور ساخته شده است.

وی افزود: این آمار یعنی قریب به ۲۰درصد ازدانش آموزان محروم  درسراسر کشور در مدارسی مشغول به تحصیل هستند که توسط خیرین  ومردم  محترم کشور ساخته شده است.

رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور ضمن تقدیر و تشکر از حضور خیرین در این جشنواره اظهار داشت: من خدمت همه شما به خاطر حضوری که داشتید تبریک عرض می کنم و آموزش و پرورش نیازمند کمک های همه ی شما عزیزان است.

وی گفت: ما طبق قانون به عنوان مسئول بخش عمرانی کشور به همان مقداری که خیرین کمک کرده اند در ساخت و تجهیز مدارس  کمک خواهیم کرد.

شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز در این جشنواره، گفت: من شجاعت وافتخار آفرینان میانه رادرجبهه ها دیده بودم و به شجاعت وافتخار آفرینی های میانه ای ها ایمان دارم.

 وی با اشاره به اینکه میانه سرزمین پرافتخاری درتاریخ است وخوشبختانه هم درحال حاضر هم این افتخارات تداوم دارد، افزود:  خواهران وبرادران میانه ای ما درسراسر کشور عهده دار مسئولیت های بسیار خطیری هستند که این باعث افتخاربرای همه ی میانه ای هاست ومن هم ازاین بابت که درمیانه خدمت می کنم خوشحالم وبه این خدمت گذاری افتخارمی کنم.

شکری به  تعهداتی که خیرین محترم شهرستان میانه به عهده گرفتند  اشاره کرد و بیان داشت: اگر کمک های خیرین  نبود الان آموزش و پرورش شهرستان میانه این افتخارات را نداشت این فضا های آموزشی را نداشت و این قبولی های رده بالا را نداشت .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه به تربیت انسانها اشاره کرد و اظهار داشت: اگر می خواهید آینده کشور تضمین شود در راستای  تربیت انسان ها قدم بردارید و کار شما خیرین در راستای تربیت انسان ها است.

فرماندار ویژه شهرستان میانه خطاب به حاضرین گفت: خوشبختانه همه مردم میانه خیر خواه و سخاوتمند هستند و به همنوعان خود کمک می کنند و شما الحمدالله الان هم توان مالی دارید و هم توان بخشیدن دارید و بعضی وقت ها خداوند توان مالی می دهد ولی توان بخشیدن نمی دهد ولی من این دوتا مقوله را در میانه ای ها می بینم.

اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه نیز در سخنانی به هدف از برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: هدف عمده از تشکیل این جشنواره، تجلیل از خیرین بزرگواری است که در سالهای گذشته ودر سال ۹۵-۹۴ به آموزش و پرورش لطف داشته و اقدامات خیر خواهانه زیادی را انجام داده اند از جمله در زمینه مدرسه یاری و مدرسه سازی اقدامات متعددی را انجام داده اند.

 وی در ادامه سخنان خود افزود: از همت والای خیرین بزرگوار جهت ادامه مسیر در آموزش و پرورش بهرمند خواهیم شد و با عنایات و لطف خودتان حتما مارا تنها نخواهید گذاشت.

صادقی با بیان این که وظیفه دولت است که تمام امکانات آموزش و پرورش را تامین کند یاد آور شد: در آموزش و پرورش چون تعداد ساختمان های آموزشی و هم تعداد دانش آموزانی  که زیر مجموعه آموزش و پرورش هستند زیاد است هر چند وظیفه دولت است که تمام امکانات آموزش و پرورش را تامین کند اما در شرایط فعلی با توجه به جنگ اقتصادی بزرگ که استکبار جهانی بر کشور تحمیل کرده اند وظیفه می دانیم که ما هم در حد توان خود در رفع مشکلات آموزش و پرورش کمک کنیم .

مدیر آموزش و پرورش به سند تحول بنیادین اشاره کرد و اظهار کرد: ما بر اساس سند تحول بنیادین در ششم ابتدایی در بحث کار فناوری برای هر دو نفر یک کامپیوتر لازم داریم که متاسفانه مدرسه ای داریم که اصلا در آن کامپیوتر وجود ندارد هر تک تک بزرگواران هر تجهیزاتی که به مدرسه اهدا می کنند آن تجهیزات به نام آن خیر محترم برچسب اموال خورده ودر مدرسه مورد استفاده قرار می گیرد.

 معاون مدیر کل در پایان سخنان خود بیان داشت: خیرین ما فقط خیر نیستند بلکه معماران محبت و دوستی در دلهای ما هستند و امیدوارم در سایه وجود شما ها ، شهرستان میانه دانش آموزان موفقی در سطح کشور داشته باشد.

در این مراسم دکتر شیویاری نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین ادارات و سازمان های مختلف نیر حضور داشتند.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۵ نظر

  1. با سلام امیدواریم خیرین در سایر زمینه ها مانند ساخت کتابخانه ، درمانگاه ، حتی ساخت راه ها و کمک به ایجاد راه ها مانند سرابی ها شرکت کنند با تقدیر از انها

  2. کاش این خیرین به سمت جاده سازی هدایت شوند مثل سراب که خیرین پیش قدم میشوند ودولت هم حمایت میکنه نیاز میانه به جاده بیشتر از مدرسه است

  3. هر انسانی که در جاده خای میانه نجات پیداکنه ویا اشتغالی که این جاده ها برای جوانان ایجاد میکنند و انها به کارهای خلاف اعتیاد کشیده نمیشوند خودش ثوابی چندبرابر داره احیا و کمک به ساخت بزرگراه سرچم میانه قره چمن یکی از راه های نجات جان مسلمان و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار هست متاسفانه غفلت شده

  4. بایدم فرماندار اینطوری بخواد بامیانه ایها حرف بزنه اگه هرشهر دیگه ای بود مردمش از کارش بیرون میکردن فرماندار مرند به کسانیکه بخواهند در مرند سرمایه گذاری کنند زمین رایگان میده ولی تو میانه شهرک صنعتی را در ۳۰ کیلومتری میانه میدن تفاوت راببینید اقای فرماندار اگه واقعا خدمت تو میانه راافتخار میدانید ما میانه ایها رفتار شما را خیانت میدانیم نه خدمت چرا پاسخگوی مطالبات اصلی میانه ایها نیستید از بزرگراه و مکان مناسب برای شهرک صنعتی و…

  5. اقاى قاى فرماندار ما این رفتار شما را خدمت نمیدانیم خیانت میدانیم درزمانیکه فرماندار مرند زمین رتایگان. به سرمایه گذار میده شهرک صنعتى میانه درسى کیلومترى میانه سرمایه گذاررا فرارى میده اقدام شما براى مطالبه اصلى مردم میانه مثل بزرگراه چیست این حرفهاى شماراما شعار میدانیم نه خدمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *