راهپیمایی روز قدس در شهرستان میانه برگزار شد/ مشت محکم ملت بر دهان رژیم غاصب و استکبار جهانی+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، روز قدس از زوایای گوناگونی دارای اهمیت است. ازجمله اینکه نشانگر مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت نامشروع رژیم غاصب صهیونیستی و به‌منزله اهرم فشار علیه این رژیم منحوس است.

ابتکار بی‌نظیر امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به «روز جهانی قدس»، دشمنان اسلام و قدس شریف را غافلگیر کرد. امام (ره)  با این اقدام راهبردی، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن فهماند که ازاین‌پس نه قدس و فلسطین، که هیچ مظلوم و محرومی در جغرافیای زمین، تنها نیست.

مردم شریف میانه همزمان با تمام مردم ایران و مسلمانان جهان از ساعت ۱۲ روز جمعه ۱۱ تیر ماه با سردادن شعارهای ضداستکباری دوشادوش هم به راهپیمایی پرداختند.

مردم روزه دار میانه در مسیراز پیش اعلام شده ضمن اعلام انزجار از حمایت های استکبار جهانی از اعمال جنایتکارانه رژیم جعلی اسرائیل بر علیه مردم فلسطین آمادگی خود را برای ریشه کنی این رژیم اعلام کردند.

شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر آل سعود» عمده شعارهای انقلابی راهپیمایان میانه را تشکیل داده است.

مسیر راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در میانه از میدان معلم آغاز به میدان آزادی ختم شد تا با قرائت قطعنامه روز به عنوان برگ زرینی از حماسه حضور مردم شریف و انقلابی میانه در تاریخ اسلام و ایران ثبت شود.

برگزاری مسابقه نمایشگاه کتابخوانی و نقاشی در محل تجمع و همچنین قرائت دعا در مسجدجامع از جمله برنامه هایی بود که مناسبت روز قدس در حاشیه راهپیمایی با شکوه مردم شریف میانه انجام شد.

در ادامه نماز، پرشور و دشمن شکن جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه میانه اقامه و مراسم پایان یافت.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همچنین در مراگز بخش شهرستان ویژه میانه از جمله ترکمنچای، کاغذکنان، کندوان میانه و مناطق و روستاهای پرجمعیت نیز با شور خاصی برگزار گردید.

 

 

۰ ۱ ۲ ۳ ۴

 

patch2image.php(2) patch2image.php(3) patch2image.php(4) patch2image.php photo_2016-07-01_14-40-09

بخشی از تصاویر توسط شهروند خبرنگاران به ثبت رسیده است – عکاس: محمد رضا صفی خانی – میانجی

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *