محفل انس با قرآن در زندان میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، محفل انس با قرآن با حضور مسئولین شهری و قضائی و جمع کثیری از مددجویان و کلیه پرسنل کادر زندان میانه در ایام ماه مبارک رمضان در زندان میانه برگزار شد .

حسن سلیمانی، رئیس اداره زندان میانه با بیان اینکه برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد، افزود: ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم ترین ثمره معونی این قبیل مراسمات می باشد.

وی افزود : قرآن کتابی برای تمام اعصار و قرون است و در تمامی زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت، معنویات، راهکار و برنامه ای مدون دارد که عنایت به آیات الهی می تواند ما را در راه سعادت رهنمون سازد .

در ادامه حجت الاسلام امیرنژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه برگزاری محافل قرآنی را موجب رشد در انسان شده و سپری در برابر دسیسه های شیطان عنوان کرد و اظهار داشت: محفل انس با قرآن فضای جامعه را نورانی و روحانی می نماید و برگزاری این محافل می تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد .

حجت الاسلام امیرنژادگفت: انس با قرآن باعث تقویت روح و اعتماد به نفس در انسان ها شده و راه های تقرب به خدا را برای انسان روشن می نماید.

در ادامه این مراسم گروه تواشیح مبین شهرستان میانه و قاری ممتاز کشوری آقای مهدی حسنی که بعنوان میهمان در مراسم حضور داشتند ، به اجرای تواشیح و تلاوت چند از آیات کلام اله مجید پرداختند.

در خاتمه مراسم افطاری برای مددجویان و میهمانان و کارکنان حاضر برگزار و بعد از صرف افطار ، نماز جماعت در نمازخانه زندان به امامت حجت الاسلام عیسی زاده ، رئیس اداره اوقاف شهرستان اقامه شد.

 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *