شهرستان میانه از نظر برنامه ریزی و اجرای مقدمات سند تدبیرو توسعه جزو برترینهای استان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، رحمید شکری در چهارمین جلسه شورای اداری در سال جاری از عزم جدی شهرستان و تلاش و کوشش راسخ مسوولین و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی برای جبران کمبودها، رفع مسائل و مشکلات در راستای توسعه شهرستان خبر داده افزود: هماهنگی، وحدت و تعامل در بین مسوولین و نمایندگان سبب رفع مشکلات است.

وی از تشکیل کمیته جلب و جذب سرمایه گذاری در شهرستان خبرداده افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی برای ۴۰ واحد تولیدی در حال تعطیلی جلسات مستقل با ارائه راهکار برگزار و تسهیلات پرداخت گردیده، تا این واحدها به فعالیت خود ادامه دهند.

شکری تاکید کرد: نباید برای واحدهای تولیدی و صنعتی اجرائیه صادر شده و انشعابات آنها بدون هماهنگی با فرمانداری قطع گردد زیرا ما می خواهیم با سرپا نگهداشتن این واحدها و جلب و جذب سرمایه گذار با هموار نمودن مسیر سرمایه گذاری  به تقویت اقتصاد منطقه و اشتغالزایی کمک کنیم.

فرماندار ویژه میانه با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مردان قانون هستند و وظیفه قانونگذاری دارند، افزود: قانون اساسی بالاترین سند قانونی جامعه بوده و مجلس باید بر اجرای این قوانین نظارت کافی را داشته باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان از تعامل مطلوب نمایندگان  قوای مجریه، قضائیه و مقننه در شهرستان خبرداده افزود: تعامل و وحدت باید در جهت تامین اهداف شهرستان باشد و در این راستا مدیران ادارات و نهادهای شهرستان نیز باید با اختیارات خود در حوزه اقدام و عمل به انجام امور بپردازند و بدانند مدیری که از خود اختیار نداشته باشد مورد قبول ما نیست و حدود اختیارات فرماندار و نمایندگان در خصوص نحوه تعامل و عزل و نصب مدیران مشخص و بر اساس مصوبه شورای عالی اداری این گونه اموردر حیطه اختیارات فرماندار می باشد.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۳ نظر

  1. میانالی

    با سلام و تشکر از سایت خوب وزین میانا . من یک سوالی از جناب فرماندار محترم و مسئولان داشتم شاخص پیشرو بودن میانه در چیست ؟ انرا منتشر کنند . اگر در اشتغال هست شهرستان میانه با ۱۳ درصد بیکاری و ۳۰ درصد زنان رتبه اول استان را دارد اگر در زیرساخت هاست که میانه تنها شهرستان استان هست که بزرگراه چهارباندن ارتباطی ندارد اگر تعداد کارخانه هاست که اکثرا تعطیل شدند همچنان که بخاطر نامناسب بودن راه ارتباطی هزینه حمل ونقل مواد اولیه و ارسال کالا ها کارخانه ها در میانه گرانتر از شهرستان های دیگر استان هست عملا توان رقابت گرفته هزینه تولید میانه افزایش داده سرمایه گذار یکی از مقوله هایش برای ساخت کارخانه دسترسی راحت و ارزان به بازارهای مصرف هست خودمان هم میدانیم کامیون ها کرایه بیشتری در جاده های خطرناک و دوطرفه میگیرند .حال اگر اقایان دلشان برای مردم میسوزد و میخواهند میانه پیشرو باشد تسهیلات و زیرساخت ها را فراهم کنند تا کارخانه ها رونق بگیرند میانه کمترین فاصله ارتباطی با زنجان تهران اردبیل و تبریز دارد نسبت به شهرستان های دیگر همچنین نزدیکترین شهر استان آذربایجان شرقی به بندر دریایی هست ایا از این موقعیت های بکر جغرافیایی استفاده ای برای رونق تولید شده ؟؟؟؟

  2. فردا دیدید یه امار مثل احمدی نژاد فرماندار میدهد که اوج تحریم رشد ۶ درصدی کردیم !! الان هم همین میگویند میانه برترین بوده ولی امارها چیز دیگری میگوید هروقت رشد بیکاری منفی .رشد جمعیت با شیب مثبت بالا شد و رشد مهاجرت منفی انوقت حرف فرماندار نمود واقعی پیدا میکند . توی این چند سال یک پروژه عمرانی بزرگ در میانه شاهد نبودیم برعکس شهرستان های استان که زیر و رو شدند و دکتر فرمند هم سخن جالبی گفت هر وقت امکانات میانه اندازه هشترود و بستان اباد شد میشود گفت میانه به حد خود رسیده و یا دکتر شیویاری اسم فرماندار ویژه امکانات و اعتبارات ویژه میخواهد نه اینکه شهرستانی مثل سراب پروژه های عمرانی اش از فرمانداری ویژه میانه جلوتر باشهو پروژه های عمرانی اش اعتبار فراوان میگیرند

  3. این چه سند تدبیری بوده که در اون هیچ اشتغال و یا بهبود وضع مردم میانه نبوده و یا بهبود زیرساخت های بهداشتی اب شرب و ارتباطی مردم میانه چرا به نیازهای اولیه مثل اینها توی سند پیشرفت نکرده میانه به نسبت شهرهای دیگر استان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *