اسدالله عظیمی دو و میدانی‌ کار میانه ای عازم مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مسئولان انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان با توجه به نتایج به دست آمده در این رقابت‌ها و همچنین لحاظ کردن ۱۹ سهمیه ‌ای که برای این رشته و جهت حضور در بازی‌ های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو قطعی شده است، فهرست دو و میدانی‌ کاران اعزامی به این دوره از بازی‌ ها را اعلام کرد.


بر این اساس ۲۱ دو و میدانی‌ کار اعزامی به بازی‌ های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو به این شرح معرفی شده‌اند:


سامان پاکباز، سجاد نیک‌پرست، پیمان نصیری، سیامک صالح فرج‌زاده، محسن کائدی، محسن حسینی‌پناه، مهران نکویی مجد، علی الفت‌نیا، جواد حردانی، سجاد محمدیان، یونس سیفی‌پور، اسدالله عظیمی، علیرضا مختاری، حامد امیری، جلیل باقری، علیرضا قلعه ناصری، علی محمدیاری، جاوید احسان ‌شکیب، عبدالله حیدری، محمد خالوندی و خانم هاشمیه متقیان


 در این فهرست از پیمان نصیری و علی محمدیاری رکوردگیری دوباره‌ ای انجام خواهد شد. سپس نظر نهایی در خصوص این دو ورزشکار اعلام می‌ شود.


اسداله عظیمی ورزشکار میانه ای پیش از این توانسته بود در فروردین ماه امسال نشان طلا ماده پرتاب وزنه رقابت های بین المللی دوومیدانی معلولین – فزاع امارات ۲۰۱۶؛ را از آن خود کند.

وی در کلاس F53  با رکورد ۷ متر و ۳۶ سانتی متر مدال طلا را برای استان و کشورمان ثبت کرد و هم چنین در پرتاب دیسک به نشان نقره دست یافت.

 

انتهای پیام /

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *