فیلم/تمسخر حجاب برتر در سایه سکوت مسئولان منفعل یزدی!

به گزارش میانا به نقل از یزد رسا، متاسفانه هر روز به دلیل بی توجهی مسئولان عده ای با اعمال ضد دین خود آن هم در دارالعباده یزد احساسات مردم متدین را جریحه دار می کنند. یک روز زنان غیر مسلمان منبر و مسجد شیعه را وسیله تفریح خود قرار می دهند و روز دیگر حجاب برتر مورد تمسخر واقع می شود.


روز گذشته در سایه بی توجهی مسئولان اداره ارشاد و آموزش و پرورش استان یزد مراسم جشن پایان سال یکی از مدارس شهر در سینما دانش آموز برگزار شد. متاسفانه مجری وقیح این مراسم از دانش آموزان دختر حاضر در سالن می خواهد(به جای پرتاب کلاه لباس فارغ التحصیلی) چادرهای خود را به هوا پرتاب کنند! و شرم آور تر از آن با افتخار از این عمل خود و تمسخر حجاب برتر فیلم تهیه کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر می کند.


تمام این اقدامات در حالی انجام می گیرد که مجریان و کمدین ها پیش از برگزاری چنین مراسمی باید ویدئو اجرای خود را به اداره ارشاد تحویل داده و از آن ها تائیدیه بگیرند. از طرفی چون مراسم مریوط به دانش آموزان بوده علی القاعده می بایست زیر نظر آموزش و پرورش برگزار شده باشد.


حال با چنین تفاسیری باید از مسئولان آموزش و پرورش یزد و همچنین اداره ارشاد اسلامی پرسید که واقعاً از چنین هتک حرمتی به حجاب با خبر بوده و مجوز آن را صادر کرده اند؟!

 

 

 

 

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *