تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت اقتصادمقاومتی در آذربایجان‌شرقی

به گزارش میانا به نقل از فارس، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور وزیر کشور اظهار داشت: آنچه که در سال ۹۵ اولویت استان آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود تحقق اهداف اقتصادمقاومتی قرارگاه مرکزی و اولویت دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام است.

وی بر لزوم راه‌اندازی و تقویت صنایعی که با ظرفیت پایین کار می‌کنند، توجه به مقوله توسعه روستایی و اجرای اقتصادمقاومتی و سند تدبیر توسعه استان در همه شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: مصمم هستیم برای اهداف ابلاغ شده در قرارگاه مرکزی ستاد اقتصادمقاومتی حرکت کنیم.

جبارزاده اذعان داشت: سال گذشته برای مبارزه با معضلات اجتماعی از همه ظرفیت‌های قانونی استان استفاده شد تا آذربایجان‌شرقی را استان بدون معتاد متجاهر اعلام کنیم و تمام تلاش ما این است این روند را ادامه دهیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به احداث مرکز ماده ۱۶ معتادان متجاهر تبریز توسط شهرداری خاطرنشان کرد: برای اداره این مرکز نیاز به دستورات وزیر کشور داریم تا همه دستگاه‌های ملی و استانی در این جهت حرکت کنند.

وی دو موضوع اصلی را محور کاری دستگاه‌های استان در سال ۹۵ اعلام کرد و افزود: این موضوعات مربوط به بحث کاهش میزان طلاق در سطح استان و فرهنگ‌سازی و اصلاح باورها برای اجرای اصول اقتصاد مقاومتی است.

استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در این زمینه صدا و سیما و اصحاب رسانه در طول ۹ ماه گذشته همکاری‌های ارزشمندی صورت داده‌اند و اطلاع‌رسانی‌های مطلوبی صورت گرفته ولی با توجه به گستره استان اقدامات بیشتری باید در دستور کار قرار گیرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. بیشترین بیکاری در استان در میانه بوده پس باید بیشترین توجه هم به عقب ماندگی های زیرساختی ارتباطی و بیکاری میانه باشد تا استان متوازن پیشرفت کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *