مسابقه عکس تلگرامی میانا ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، این مسابقه که به عکاسی با تلفن همراه اختصاص دارد از ۱۸ خرداد تا ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این مسابقه، حمایت از فعالان در حوزه عکاسی و همچنین استفاده حداکثری از امکانات محدود در راستای ثبت لحظات به‌یادماندنی از این ضیافت الهی باشکوه است.

مسابقه در سه محور «ثبت لحظات بندگی مخلوق در برابر خالق خویش»، «ثبت حضور خانواده‌ها در بوستان‌ها در ماه رمضان» و «جلوه‌هایی از نماز، راز و نیاز، دعا و سفره‌های افطاری ساده» برگزار می‌شود. شرکت در این مسابقه برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

هر شرکت‌کننده می‌تواند یک عکس را در محورهای یادشده به این مسابقه ارسال کند. عکس‌های ارسالی نباید توسط برنامه‌های رایانه‌ای ویرایش شده باشند.

برای شرکت در این مسابقه عکاسی علاقه‌مندان باید تصاویر خود را به آیدی تلگرام khabarnegarmiana1@ همراه با نام و نام خانوادگی و شماره تماس ارسال نمایند. پایگاه خبری میانا بعد از دریافت تصاویر آن ها را در کانال تلگرامی خود درج خواهد نمود و هر عکسی که تا پایان زمان مقرر شده بیشترین بازدید را ثبت کند به عنوان عکس منتخب برگزیده خواهد شد.

بنابرین شرکت کنندگان بلافصله می بایست تصاویر خود را که در کانال میانا منتشر شد در طی مدت ۲۹ روز از تاریخ آغاز مسابقه در گروه ها و کانال های دیگر فوروارد کند تا میزان نمایش آن عکس افزایش یابد.

 

مسابقه عکس تلگرامی میانا ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

انتهای پیام

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *