انتشار عکسی تأثربرانگیز از کودک غرق شده در مدیترانه+ عکس

به گزارش میانا، باشگاه خبرنگاران به نقل از سی بی سی نیوز، پس از غرق شدن صدها نفر در دریای مدیترانه در هفته گذشته، روز دوشنبه عکسی از یک کودک غرق شده در آغوش یک امدادگر آلمانی از سوی یک سازمان بشر دوستانه منتشر شد. هدف از انتشار این عکس وادار کردن مقامات اروپایی به تضمین دادن در خصوص عبور امن مهاجران اعلام شده است. 

این کودک، که ظاهرا کمتر از یک سال داشت، روز جمعه پس از واژگون شدن قایق چوبی از دریا گرفته شد. امدادگری که این کودک را در آغوش گرفته در ایمیلی نوشته است: «او مانند عروسکی در دستان من آرمیده بود. من برای او لالایی خواندم. شاید برای اینکه در این لحظه جانسوز خود را تسلی دهم.» 

هنوز مشخص نیست پدر یا مادر این کودک در میان بازمانده ها هستند یا نه. این تیم امدادگر، ۲۵ جسد دیگر را نیز از آب گرفته اند که جسد یک کودک دیگر نیز در میان آنهاست. اعضای این گروه بشردوستانه به اتفاق آرا تصمیم به انتشار این عکس گرفتند. 
 


انتشار عکس تأثر برانگیز کودک غرق شده در فاجعه مدیترانه + عکس
 

آژانس پناهندگان سازمان ملل روز یکشنبه اعلام کرد دست کم ۷۰۰ نفر در هفته گذشته در مسیر مهاجرت از لیبی به ایتالیا جان خود را از دست دادند. از آغاز سال ۲۰۱۴ میلادی بیش از ۸۰۰۰ نفر در آب های مدیترانه غرق شده اند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *