مسافرت شهردار به ترکیه و عدم پاسخگویی به شورا، هویت شورای شهر را زیر سوال می‌برد/شهردار باید پاسخگو باشد

به گزارش میانا به نقل از تسنیم، محمدحسین جعفری با اشاره به پاسخ شهردار به پرسش‌های اعضای شورای شهر تبریز در جلسه سه‌شنبه شورا، اظهار داشت: اتفاق عجیبی در جلسه امروز شورای شهر رخ داد و اعضا بدان واکنش نشان ندادند، این بود که بدون ارسال جواب کتبی به آقای اسوتچی، شهردار صرفاً با ارائه پاسخ شفاهی و لحظه‌ای بسنده کرد.

وی افزود: در پاسخ به سؤالات اعضای شورا به‌گونه‌ای پاسخ داده شد که مهندسی زمان صورت بگیرد و باید ببینیم که آقای استوتچی از این جواب‌ها قانع شده‌اند یا خیر.

نائب رئیس  شورای شهر تبریز، با انتقاد از مدیریت زمان انجام‌شده در جلسه شورا، تصریح کرد: سؤالات آقای امیر حقیان کاملاً تخصصی، چالشی و مستند بود و نمی‌توان در پاسخ به این سؤالات مستند و بحث‌برانگیز، به جواب‌های کوتاه اکتفا کرد.

وی ادامه داد: همان‌گونه که برخی نیز گفتند تلاش کردند جلسه را در همان مدت‌زمان ۵ دقیقه و با مدیریت زمان به‌پایان برسانند که به‌هرحال اعضای شورای شهر به هدف اصلی خود در برگزاری این جلسه یعنی کسب پاسخ‌های متقن و مستند نرسیدند.

جعفری با انتقاد از تصمیم شهردار برای سفر کاری به ترکیه در روز برگزاری جلسه آینده شورای شهر تبریز، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط حساس فعلی و انتظار مردم از آقای دبیری، مردم از رئیس شورای شهر انتظار دارند که شهردار و وی در این جلسه حضور یابند و امیدواریم  ادامه جلسه امروز در روز یکشنبه آینده پیگیری شود.

وی افزود: با توجه به حساسیت مسئله، اگر آقای نجفی در این مقطع حساس به مسافرت برود، امکان دارد شهر از این بعد، آسیب جدی ببیند و موجب زیر سؤال رفتن هویت شورای شهر می‌شود و شهردار باید پاسخگو باشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *