جلسه هماهنگی خرید گندم شهرستان میانه در سال ۹۵ برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مهدی مشایخی در جلسه هماهنگی خرید گندم در سال ۹۵ افزود: در سال جاری سیلوی دولتی و سایر سیلوهای بخش خصوصی به همراه مراکز خرید تعاونی روستایی، گندم کشاورزان را به نرخ تضمینی اعلام شده از سوی دولت خریداری خواهند کرد تا کشاورزان هیچ مشکلی از بابت فروش گندم و غیره نداشته باشند.

وی ضمن حساس خواندن فرایند خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان از تمامی عوامل اجرایی خواست تا با تعامل و هماهنگی به گونه ای برنامه ریزی کنند تا کشاورزان در سریعترین زمان ممکن با کمترین هزینه به تحویل گندم مازاد بر نیاز خود به مراکز خرید گندم طرف قرارداد دولت اقدام کنند.

مشایخی تاکید کرد: بانک کشاورزی بعنوان بانک عامل حق ندارد از مبالغ گندم به عنوان دیون و بدهی کشاورزان کم کند.

وی اظهارکرد: شرکت غله استان باید نسبت به تخلیه سیلوی میانه تا زمان فصل خرید اقدام نماید زیرا در غیر این صورت مشکل اساسی برای ذخیره سازی و خرید گندم از کشاورزان خواهیم داشت.

مشایخی از جهاد کشاورزی خواست تا نسبت به معرفی کارشناس خرید و کارشناس ذی حساب به سیلوی میانه اقدام نماید.

پیگیری مشکل برق سیلوی پارسیان توسط بخشداری مرکزی، پیگیری و حل مشکلات حمل و نقل از طریق اداره غله و خدمات بازرگانی شهرستان و استان، پیگیری راه اندازی سامانه خرید گندم در مراکز خرید از سوی استانداری و تعاون روستایی استان، ارسال لیست خرید گندم کشاورزان به بانک به صورت روزانه، اقدام نمودن سیلوهای بخش خصوصی  با مدیریت اداره غله شهرستان نسبت به خرید گندم از کشاورزان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *