همایش سراسری پیاده روی در دانشگاه آزاد اسلامی میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حسین علیزاده مسئول تربیت بدنی واحد میانه در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، با بیان برابر بخشنامه معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص همایش پیاده روی واحدهای دانشگاهی به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه اظهار کرد: با توجه به سیاست معاونت ورزش دانشگاه درباره تعمیم فرهنگ ورزش همگانی در بین دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان و همچنین برای تأمین سلامت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی، همایش پیاده روی به همین مناسبت، روز جمعه ۳۱ اردیبهشت به طور همزمان در سطح واحدها و مراکز آموزشی سراسر کشور برگزار شد.

وی گفت: دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، همگام با سایر واحدهای دانشگاهی و مراکز، از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۳۱ اردیبهشت، حرکت خود را از مزار شهدای گمنام شهرستان آغاز نموده و در مسیر مشخص شده به پیاده روی پرداختند.

علیزاده افزود: در این همایش با نشاط که با استقبال خوب شرکت کنندگان رو به رو شد، از مبداء مزار شهدای گمنام با قرائت فاتحه یاد و خاطره آن عزیزان را گرامی داشته و حرکت خود را آغاز کردند.

مسئول تربیت بدنی واحد میانه، سرلوحه قرار دادن مقوله ورزش در هر جامعه را موجب با نشاط و شاداب بودن آن توصیف کرد و ادامه داد: معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی نگاه ویژه ای به همگانی کردن ورزش در بین دانشجویان دارد و این امر در راستای مأموریت این معاونت در ترویج فرهنگ ورزش برای سلامتی در کنار ورزش قهرمانی است.

علیزاده اضافه کرد: توسعه ورزش همگانی در بین دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، می تواند آغازی بر رویکرد توسعه ورزش همگانی در جامعه شود.

در پایان این همایش به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهداء شد.

 

IMG_2111 IMG_2131 IMG_2155 IMG_2180 IMG_2214

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. عکس های بالایی اصلا به درد نمب خورن!!!

    خیلی بی کیفیت و تار

  2. عکساتون خیلی بی کیفیتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *