5 سرنشین خودرو پژو در جاده اهر- تبریز بر اثر صانحه تصادف در آتش سوختند

بر اثر تصادف شدید دو خودرو در جاده اهر – تبریز پنج نفر به آمار تلفات این جاده پر خطر در سال جاری اضافه شد.

به گزارش میانا به نقل از اهروصال»وابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اعلام کرد، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک دستگاه تریلر، در جاده اهر _تبریز، حوالی روستای گوی درق، 5 سرنشین پژو زنده زنده سوختند.

در این حادثه به دلیل آتش گرفتن خودرو پژو تمام سرنیشان آن در دم جان باختند و راننده تریلر که در اثر شدت برخورد مصدوم شده بود توسط آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان انتقال یافت.

حسینقلی زاده درباره جزئیات این حادثه گفت: متاسفانه به دلیل سوختگی شدید سرنشینان خودروی پژو، هویت آنان هنوز شناسائی نشده و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. حسینقلی زاده درباره جزئیات این حادثه گفت: متاسفانه به دلیل سوختگی شدید سرنشینان خودروی پژو، هویت آنان هنوز شناسائی نشده و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است کار عمرانی بزرگراه اهر – تبریز از سال 87 آغاز شده ولی تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. بهرام اهری

    با سلام و دعای خیر ضمن تاسف و عرض تسلیت به خانواده های قربانیان جاده مرگ اهر – تبریز به استحضار  مسئولین استان آذربایجان شرقی  می رساند تا کی ملت مظلوم شهرستان اهر تاوان بی کفایتی مسئولین استان را باید بدهند . جاده اهر به تبریز نزدیک ۲۰ سال است که در حال ساخت می باشد .
     

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *