چهلمین شماره از فصل نامه بوم شناسی گیاهان زراعی دانشگاه آزاد میانه منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، فصل نامه علمی – پژوهشی این واحد دانشگاهی با عنوان بوم شناسی گیاهان زراعی (دانش نوین کشاورزی پایدار سابق) دارای تأییدیه درجه علمی – پژوهشی مصوبات کمیسیون بررسی و تأیید مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی است.


در این فصل نامه، آخرین یافته های حاصل از پژوهش های علمی بنیادی و کاربردی پژوهشگران داخل و خارج کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در اواخر هر فصل به صورت چاپی و الکترونیکی منتشر می شود.


در این مجله موضوعات و مقالات مرتبط در این زمینه همچون واکنش ارقام مختلف لوبیا سفید تحت شرایط تنش خشکی در منطقه میانه، خصوصیات زراعی و عملکرد ارقام و لاین های امیدبخش برنج هیبرید، اثر مقادیر مختلف پتاسیم و منگنز بر خصوصیات و عملکرد کمی و کیفی چغندر قند در شمال خوزستان، خصوصیات جوانه زنی بذر گیاه دارویی قدومه تحت تأثیر تیمارهای مختلف شکست خواب، اثر تاریح کاشت و تنش خشکی بر صفات کمی و کیفی آفتابگردان در منطقه زهک سیستان، بهبود جوانه زنی، رشد اولیه و شاخص های دارویی بارهنگ سرنیزه ای با پیش تیمار فیزیکی بذر، اثر اسانس زیره سبز، اسیدیته، سطح تلقیح  و دمای نگهداری بر رشد باکتری و اثر سطوح مختلف ورمی کمپوست بر صفات مورفولوژیک و اجزای عملکرد گیاه دارویی پنیرک به چاپ رسیده است.


انواع مقالات قابل پذیرش در این مجله شامل مقالات تحقیقی، یادداشت های کوتاه و مقالات مروری هست و مقاله باید برای اولین بار به زبان فارسی و یا انگلیسی ارایه شده و همزمان جهت چاپ به سایر مجلات ارسال نشده باشد و این محدودیت ها شامل خلاصه مقالات چاپ شده در کنگره ها، کنفرانس ها، سمپوزیوم ها و سمینارها نمی شود.


این فصل نامه در پایگاه های اطلاعاتی کب اینترنشنال، مرکز استنادی جهان اسلام، پایگاه اطلاعات علمی جهاد کشاورزی و بانک اطلاعات نشریات کشور نمایه گردیده است.


مدیر مسئول، سردبیر و مدیر داخلی مجله به ترتیب دکتر سلیمان جمشیدی، پروفسور حمداله کاظمی و دکتر علی فرامرزی هستند.

 

چهلمین شماره از فصل نامه بوم شناسی گیاهان زراعی واحد میانه منتشر شد

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *