گلزار مطهر شهدای گمنام میانه ساماندهی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در جلسه ای به منظور بررسی و ساماندهی یادمان شهدای گمنام در میانه افزود: اداره این مجموعه باید از طریق هیئت امنا و با پشتیبانی شهرداری میانه صورت گیرد. 

وی با تاکید براینکه حضور نیرو در این مکان از الزامات است، استقرار ایستگاه آتش نشانی از شنبه آینده توسط شهرداری در محل یادمان شهدای گمنام را بهترین عملکرد در حفاظت و نگهداری از این مکان برشمرده افزود: تمامی انشعابات برق، آب و گاز از طریق فرمانداری تامین خواهد شد و شهرداری نیز پس از استقرار اکیپ آتش نشانی باید به انجام امور عمرانی لازم از جمله تعمیر سازه، سرویس بهداشتی، گنبد و ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی برای حضور مردم در این مکان  بر اساس طرح مصوب بپردازد.

شکری اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد از محل اعتبارات سال گذشته میراث فرهنگی و گردشگری برای این مجموعه بودجه ای در نظر بگیریم.

فرماندار ویژه میانه برنامه ریزی و تدبیر درست با مدیریت صحیح را سبب حل مشکلات خوانده افزود: باید در راستای حفظ و حراست از یادمان شهدا هیچ کوششی دریغ نکرده و به دید انسانی و تکلیف به این موضوع بنگریم زیرا شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما داشته و ما هرچه داریم به برکت خون پاک این شهداست.

 

در ادامه تصاویر این مکان زیبا که اکنون به ویرانه ای بیش بدل شده است را مشاهده کنید.

 

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۳۸۵۶

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۳۹۲۱

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۳۹۳۳

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۳۹۵۰

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۰۰۱

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۰۲۰

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۰۳۱

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۱۳۶

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۱۴۸

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۱۵۸

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۲۵۹

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۳۱۰

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۳۲۸

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۴۱۸

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۴۳۹

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۵۲۷

۲۰۱۵۱۲۱۴_۱۰۴۶۰۱

 

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *