برای کسب مدال طلا به مسابقات آسیایی فیلیپین می‌روم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، ملی پوش تکواندو جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، خصوص تمرینات تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: تمرینات به خوبی پشت سر گذاشته شد و تمام امکانات فراهم بود. یک ماه و نیم در اردو بودیم و از آمادگی خوبی برخورداریم و مربیان طوری برنامه ریزی کرده اند که در روز مسابقه به اوج آمادگی برسیم.

وی با بیان اینکه هر دو مربی تیم ملی بسیار با تجربه هستند، گفت: خلیفه و خانلرخانی همیشه در تمرینات حضور داشتند و هر دو از بهترین مربیانند. با ورزشکاران مثل دوست بودند و به همه ما خیلی کمک کردند. در این مدت تمرینات تاثیر به سزایی روی ما داشته اند.

رجبی ادامه داد: من هم در این مدت خیلی آماده‌تر شدم. مدتی قبل هر دو پایم آسیب دیدگی داشت. بیشتر تمرکزم روی پایم بود و حتی یکی از مسابقات انتخابی را به دلیل آسیب دیدگی از دست دادم. تحت نظر پزشک بودم و خوشبختانه آسیب دیدگی ام برطرف شد.

تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم در خصوص رقبایش در قهرمانی آسیا گفت: حریفان را تا حدی آنالیز کردم و رقبایی از فیلیپین و ازبکستان هستند که نسبت به بقیه حریفانم سرشناس‌ترند. البته نباید هیچ تکواندو کاری را دست کم گرفت. اما حقیقتا خیلی به رقبا توجه نمی‌کنم و برای کسب مدال طلا به فیلیپین می روم.

رجبی در پایان گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. میانگین سنی تیم ۱۹ سال است. همه ی ما اولین بار است که مسابقات قهرمانی آسیا را تجربه می کنیم اما انگیزه تیم انقدر بالاست که می خواهیم قهرمانی دوره قبل را تکرار کنیم. در پایان از مردم عزیزم می خواهم که برایمان دعا کنند تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *