تلاش تکنسینهای اورژانس میانه از قطع پای جوان ۲۸ ساله جلوگیری کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حسینقلی زاده گفت: بدنبال گیر کردن پای جوان ۲۸ ساله ای در خیش تراکتور در روستای حسن آباد شهرستان میانه در ساعت ۲۰ امروز شنبه ۲۱ فروردین و اعلام این حادثه به اپراتوری فوریتهای پزشکی شهرستان میانه, تکنسینهای پایگاه میانه عازم این روستا شدند.


وی ادامه داد: تکنسینهای اعزامی با مشاهده این جوان که بدنبال گیر کردن خیش در پایش, منجر به متلاشی شدن پا شده بود, با همراهی عوامل آتشنشانی , پای مصدوم را از خیش جدا کرده و اقدامات پیش بیمارستانی را انجام داده و به بیمارستان میانه انتقال دادند.


حسینقلی زاده در ادامه گفت: پای این جوان ۲۸ ساله بشدتی از هم متلاشی شده بود که اگر تلاش تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ در صحنه نبود, امکان پیوند وجود نداشت و تلاش این تکنسینها منجر به انجام اقدامات مراقبتی درمانی صحیح و انتقال مصدوم به اتاق عمل بیمارستان شد.


وی در آخر ضمن توصیه به کشاورزان در احتیاطهای لازم در تجهیزات پزشکی گفت: در صورت بروز حوادث , حتما ضمن حفظ خونسردی, حادثه روی داده را به دقت به کارشناسان فوریتهای پزشکی اعلام کنند, تا در صورت نیاز دیگر عوامل امدادی نیز به صحنه فرا خوانده شوند.
 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *