اولین جلسه قرارگاه اقتصادی شهرستان میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه میانه در این که با موضوع راهکارهای قطبی سازی صنایع تبدیلی برگزار ش با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید هر چه در چنته داریم عرضه کنیم، افزود: در سال جدید با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی باید از بروکراسی اداری پرهیز کنیم.

امام جمعه میانه با اشاره به این موضوع که سرمایه گذاران نباید اسیر پیچ و خم اداری شوند، اظهار داشت: اگر در حل مشکلات کشور به مانند سال گذشته عمل کنیم اهداف و برنامه های ما در حد شعار باقی خواهد ماند.

سرهنگ پاسدار جعفر غیابی فرمانده سپاه ناحیه میانه در این جلسه افزود: بسیج سازندگی ناحیه رتبه اول اعطای وام خوداشتغالی در استان با ۱۹۴۵ میلیون تومان به تعداد ۱۳۸ مورد در سال ۹۴ به خود اختصاص داد.

فرمانده سپاه میانه همچنین با بیان این موضوع که اخذ مجوزها و سردرگمی صنایع، مشکل مهم تولیدکنندگان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: نیاز مبرم شهرستان به کارخانه شیر و فرآورده های لبنی و برپایی نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی در شهرستان، بازاری برای فروش محصولات از جمله مواردی است که باید سال جدید مورد توجه و عملیاتی شود.

 

 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷

انتهای پیام/
 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

۲ نظر

  1. با سلام و تشکر  از زحمات این زحمتکشان . گسترش صنایع میانه مستلزم ایجاد و وجود زیرساخت های حمل ونقل سریع برای ارسال سریع و ارزانتر کالا ها به مراکز مصرف مانند تبریز زنجان تهران هست پس باید پروژه چهار بانده کردن سرچم میانه و قره چمن و افتتاح راه اهن میانه تبریز باعث تسهیل صنایع خواهند شد همینطور چهار بانده شدن جاده سرچم اردبیل در حوزه استحفاظی استان آذربایجان شرقی کاغذکنان میانه باعث ایجاد امکانات صادرات میانه به اردبیل و افزایش مبادلات و تجارت میانه خواهد شد خودتان را جای کارخانه دار بگذارید ایا حاضرید سرمایه خود را در شهری بگذارید که راه های ارتباطی خطرناکی دارد  وهزینه بیشتری نسبت به شهر های دیگری برای حمل و نقل بدهید مطمئنا کالای شما گرانتر خواهد بود تا شهر هایی که زیر ساخت راه های بهتری دارندپس ایجاد جاده چهار بانده سرچم میانه قره چمن بسیار مهم هست برای گسترش صنایع میانه و این امر باید ازهمه نهاد های شهر پیگیری از استانداری و کشوری شود 

  2. میانه ای

    عوامل مهم سرمایه گذاری در یک شهرستان فرهنگ عمومی آن شهرستان و وجود زیرساختهای ارتباطی از قبیل راههای ارتباطی و راه آهن و حمایت دولت و کاهش بروکراسی اداری است که هیچکدام درمیانه وجودندارد مسولین هیچ کاری دراین موارد نکرده اند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *