بازدید مدیر کل امور شهری استانداری از شهرداری های مراکز بخش و شهر میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، علیخانی در این بازدید ها با اشاره به کمک ۲۷۰ میلیارد تومانی به شهرداری های استان اذربایجان شرقی در سال ۹۴، افزود: امیدواریم بر اساس برنامه ریزی های انجام یافته این کمک ها از محل اعتبارات دولتی در سال جاری نیز ادامه یابد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری با بیان اینکه سال گذشته تعداد ۱۱ ست امداد نجات نیز بین شهرداری های استان توزیع شده است، اظهار داشت: در سال ۹۴ تلاش نمودیم تا تمامی شهرداری های استان از حداقل یک ماشین اتش نشانی برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۵ تلاش خواهیم داشت تا مشکل نیروی انسانی و شهرداریی که فاقد ساختمان هستند را حل کنیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ضمن تامین یک دستگاه ست نجات برای شهرداری آق کند و تامین قیر رایگان برای شهرداری های سطح شهرستان میانه، افزود: در صورت تخصیص اعتبار پایگاه آتش نشانی آچاچی و آقکند و پایگاه سوم آتش نشانی میانه احداث و ساختمان های ترکمانچای و ترک نیز تکمیل خواهد شد.

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. با سلام

    دو سال پیش همزمان با ارتقای درجه شهرداری میانه از ۸ به ۹ قرار بر این شد ضمن ایجاد پست معاونت فرهنگی در درون شهرداری، شهر میانه به منطقه ۱ و ۲ شهرداری تقسیم شود و در همین زمان سازمان اتوبوسرانی میانه تاسیس شد ولی هنوز از خرید و راه اندازی اتوبوس درون شهری خبری نیست لازم به توضیح است این اتوبوس ها قرار است در صورت راه اندازی وارد خیابان های کم عرض هسته مرکزی شهر نشوند بلکه بین شهرک ها و مساکن مهر و خیابان دو بانده ای نظیر کمر بندی ، بلوار زینبیه و خیابان ارتش تردد نمایند و ایستگاه ها نیز در خیابانهای بعثت برای مسیر شهرک اندیشه ،مساکن مهر و ولیعصر و….  دایر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *