دیدار اعضای بسیج دانشجویی با امام جمعه میانه +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ، صبح امروز ، جمعی از فرماندهان پایگاه ها و دانشجویان بسیجی و طلاب شهرستان میانه به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور در دفتر حجت الاسلام  والمسلمین حامدی  با وی دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت 28 صفر و شهادت امام رضا ( ع ) ، با بیان این موضوع که باید از فرهنگ اسلامی در جامعه مراقبت کنیم ، افزود : رسالت مراکز آموزشی و دانشجویاندر این راستا بسیار خطیر و حساس است . 

امام جمعه میانه با بیان این موضوع که دلبستگی مسئولین به جایگاه ، حریت را در جامعه  از میان می برد ، افزود : بصیرت و آگاهی دانشجویان در تغییر فرهنگ بخصوص در مقوله انتخابات ، تاثیر گذار می باشد و نبایستی از یاد برد که جایگاه فعلی مسئولین در کشور را مردم به آنها بخشیده اند .

وی همچنین با بیان این موضوع که  کار شکنی ها در بسیاری از موارد در سطح جامعه وجود دارد ، اظهار داشت : نباید در پیش برد اهداف عالی بسیج و نشر و گسترش فرهنگ آن مایوس شد .

حجت السلام والمسلمین حامدی بر لزوم انجام تکالیف دینی و پرهیز از اتهام زنی بی مورد به افراد و همچین برگزاری برنامه های مشترک با عنوان بسیج تاکید کرد و اظهار داشت : بسیج باید با عملکرد خود ، اهداف عالی و فرهنگ آن را در جامعه و دانشگاه نهادینه سازد .

 

 

دیدار بسیج دانشجویی شهرستان میانه با امام جمعه شهر میانه

IMG_9963

IMG_9966

IMG_9968

IMG_9971

IMG_9972

IMG_9973

IMG_9974

IMG_9976

IMG_9978

IMG_9979

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *