جشن بزرگ کوثر همراه با پیاده روی بانوان در شهر میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، آیین گرامی داشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر با حضور و اجتماع بانوان در میدان آزادی شهر میانه و حرکت منظم در قالب پیاده روی عمومی به سمت ورزشگاه میرصمدی انجام پذیرفت.

این مراسم فرهنگی با حضور پرشور زنانه میانه ای با اجرای برنامه های متنوع از جمله اجرای سرود و ملودی خوانی و همچنین مراسم قره عه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان همراه بود.

فرمانده سپاه میانه در جمع خواهران بسیجی با بیان اینکه مقامی که امروز شما مادران و زنان دریافت کرده اید دارای مسئولیتی بسیار بزرگ است، بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا(س) در ادای این مسئولیت تاکید کرد و گفت: این مادران ایران زمین هستند که باید یاران امام زمان(عج) را در دامان خود پرورش دهند و تربیت سربازان امام زمان(عج) با مشاهده کانالهای ماهواره ای یا بی حجابی و اتلاف وقت در تلگرام و … امکان پذیر نمی باشد.

جعفر غیابی؛ عبادت، عفت و حیا، همسرداری، فرزندپروری شایسته، ولایت مداری،احسان به والدین، رضایت از رضای خدا و مقام شفاعت را مهمترین خصوصیات حضرت زهرا(س) عنوان کرد و افزود: زبان از تعریف و تمجید این معصومه عاجز است و همین بس که ایشان به فرموده پیامبر(ص)، الگوی زنان جهانیان از اول خلقت تا آخر آن می باشند.

   در این جشن بزرگ برنامه های متنوعی از جمله مولودی خوانی و شعر خوانی برگزار شد و از فاطمه نام ها تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است این مراسم به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه میانه برگزار شد.

 

 

۱ ۲ ۳ ۴ ۵

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *