با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی؛ لرزه بر دل دشمنان خواهیم انداخت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا حامدی امام جمعه میانه امروز ۶ فروردین در خطبه های عبادی-سیاسی اولین نماز جمعه سال ۹۵ با اشاره به این موضوع که مال و منال دنیوی همیشگی نیست و امکان داره شخص قبل از بهره بردن از آن دستش از دنیا کوتاه شود، افزود: این دنیا فرصتی برای عمل به واجبات است تا پای حساب و کوتاهی ها به انفاق و احسان از سوی وراث کشیده نشود.

امام جمعه میانه با تقدیر و تشکر از تمامی خدمتگزاران در ایام تعطیلات نوروز با بیان اینکه نیروهای نظامی و انتظامی و ارگان‌های خدمات رسان حتی در دور ترین نقاط مرزی با تحریم تعطیلات در فکر اعتلای این نظام و برقراری امنیت هستند.

خطیب جمعه میانه همچنین فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و همچنین ولادت بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت.

حجت الاسلام حامدی با اشاره به برنامه دشمنان نظام و انقلاب در تنزل جایگاه زن در جامعه و خانواده، اظهار داشت: مادران و زنان جامعه دارای نقش و جایگاه ویژه ای در دین مبین اسلام برخوردار است که دشمنان دقیقاً با استفاده تجاری و تحقیر آنان درصدد تخریب این جایگاه مقدس هستند.

حامدی با تبریک فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین ماه، افزود: بنای نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی استوار شده و مردم به اصل آن رای قاطع داده اند.

امام جمعه میانه به اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری (مد) در راستای اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، اظهار داشت: شعار سال تکلیف آور و مسیر حرکت تمامی قوا و آهاد مردم جامعه را مشخص کرده و نباید در سربرگ ها و بنرها خلاصه شود.

وی افزود: اولید اول و فوری تولید داخلی و حل مشکلات اقتصادی بر پایه اقتصاد مقاومتی تنها راه درمان و خروج از رکود اقتصادی کشور است.

خطیب جمعه میانه اظهار داشت: دو گانگی و یکسان نبودن عملکرد و شعار آفت عمده جامعه امروزی در ترغیب و تشویق به مصرف کالای داخلی است.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی با اشاره به القای دو راهی سازش و یا مقاومت در مقابل استکبار جهانی در بین نخبگان و مسوولان کشور، خاطرنشان کرد: در سالیان اخیر موضع گیری ها و خوی حیوانی و استکباری غربی ها، با وجود بحث هایی همچون برجام نه تنها افول نداشته، بلکه تند تر و بیشتر شده است.

وی با اشاره به سفر اخیر اوبا به کوبا و آرژانتین و عکس یادگاری گرفتن در کنار نماد های مبارزه با استکبار و ابراز افتخار به آنها، این اقدامات را حربه ای تازه و افشاگر ماهیت چندجانبه آنها در جهت پیش برد اهداف شوم و اسلام هراسی عنوان کرد.

حامدی صبر و حوصله و نفوذ جریانی و بر روی اشخاص را از دیگر برنامه های در دست اقدام دشمنان عنوان کرد و افزود: اقتصاد ما نیز باید همانند توان موشکی و امنیت کشور مستحکم و بر دل دشمنان لرزه خواهد انداخت.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *