فرمانده سپاه میانه با دختران بی سرپرست و معلول ذهنی دیدار کرد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سرهنگ پاسدار جعفر غیابی فرمانده سپاه ناحیه میانه در آستانه سال نو با حضور در محل نگهداری از دختران بی سرپرست خانه فرشتگان و مرکز نگهداری از دختران معلول ذهنی بالای ۱۴ سال زینب کبری (س) با اهدای هدیایی فرا رسیدن عید نوروز را به این افراد تبریک گفت.

وی در این دیدار ها ضمن گوش فرا دادن به مشکلات این مجموعه ها، گفت: بنده نوکر و خاک پای این دختران معصوم و پاک هستم و تا جایی که خواهم توانست به آنها خدمت خواهم کرد.

غیابی در این دیدار گفت: بنده برادر و همشهری شماها هستم و مطمعناً رشد و تعالی این مراکز و حل برخی مشکلات اساسی از جمله نبود یک مکان دائمی و مناسب برای نگهداری از این دختران از جمله دغدغه های مجموعه سپاه و بسیج است.

فرمانده سپاه میانه ضمن تقدیر و تشکر ویژه از گردانندگان و مربیان دلسوز و زحمت کش این مراکز، گفت: خداوند هرکسی را که بیشتر دوست داشته باشد، همانند حضرت فاطمه زهرا (س) در آزمون سخت و دشوار قرار می دهد و بدون شک شما دختران نیز در این زمره افراد قرار دارید.

وی خطاب به خانواده های دختران معلول ذهنی نیز گفت: فرزندان شما بی شک پاک ترین و معصوم ترین بندگان خدا می باشند که باید قدر آنها را بیشتر از دیگران بدانید.

در این دیدار ها جروقی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میانه، ضمن تقدیر و تشکر از مهر و محبت فرمانده سپاه میانه نسبت به مجموعه های این اداره، افزود: سرهنگ غیابی بی شک یکی از مسئولین دلسوز شهرستان می باشد که امیدواریم در سال ۹۵ نیز شاهد همراهی ایشان در حل مشکلات و کمک رسانی به این قبیل مجموعه ها باشیم.

وی بسیج و سپاه را یکی از بازوهای توامند عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی عنوان کرد و خواستار افزایش تعاملات و مشارکت ها در پروژه ها و برنامه های آتی این سازمان شد.

 

سرهنگ پاسدار جعفر غیابی فرمانده سپاه ناحیه میانه در آستانه سال نو با حضور در محل نگهداری از دختران بی سرپرست خانه فرشتگان و مرکز نگهداری از دختران معلول ذهنی بالای 14 سال زینب کبری (س) با اهدای هدیایی فرا رسیدن عید نوروز را به این افراد تبریک گفت. وی در این دیدار ها ضمن گوش فرا دادن به مشکلات این مجموعه ها، گفت: بنده نوکر و خاک پای این دختران معصوم و پاک هستم و تا جایی که خواهم توانست به آنها خدمت خواهم کرد. غیابی در این دیدار گفت: بنده برادر و همشری شماها هستم و مطمعناً رشد و تعالی این مراکز و حل برخی مشکلات از جمله مکان دائمی و مناسب از جمله دغدغه های مجموعه سپاه و بسیج است. فرمانده سپاه میانه ضمن تقدیر و تشکر ویژه از گردانندگان و مربیان دلسوز و زحمت کش این مراکز، گفت: خداوند هرکسی را که بیشتر دوست داشته باشد، همانند حضرت فاطمه زهرا (س) در آزمون سخت و دشوار قرار می دهد و بدون شک شما دختران نیز در این زمره افراد قرار دارید. وی خطاب به خانواده های دختران معلول ذهنی نیز گفت: فرزندان شما بی شک پاک ترین و معصوم ترین بندگان خدا می باشند که باید قدر آنها را بیشتر از دیگران بدانید. در این دیدار ها جروقی رئیس اداره بهزیستی شهرستان میانه، ضمن تقدیر و تشکر از مهر و محبت فرمانده سپاه میانه نسبت به مجموعه های این اداره، افزود: سرهنگ غیابی بی شک یکی از مسئولین دلسوز شهرستان می باشد که امیدواریم در سال 95 نیز شاهد همراهی ایشان در حل مشکلات و کمک رسانی به این قبیل مجموعه ها باشیم. وی بسیج و سپاه را یکی از بازوهای توامند عرصه خدمت رسانی و محرومیت زدایی عنوان کرد و خواستار افزایش تعاملات و مشارکت ها در پروژه ها و برنامه های آتی این سازمان شد. DSCF0612 DSCF0613 DSCF0616 DSCF0622 DSCF0628 DSCF0630

 

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *