وحدت حوزه و دانشگاه لازمه محقق شدن جامعه ایرانی،اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ، اسماعیل حیدری آزاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه روز پنجشنبه 27 آذر 93 در جلسه نشست علمی اساتید حوزه و دانشگاه که در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد ، ضمن تسلیت سالروز شهادت آیت الله مفتح ، با بیان این موضوع که نشست های تخصصی در راستای وحدت حوزه و دانشگاه بایستی خروجی مطلوبی داشته باشد ، افزود : مجهز شدن روحانیت به صلاح علم و همچنین فرا گیری و آموزش ، آموزه های دینی توسط اساتید دانشگاه ، لازمه محقق شدن جامعه ایرانی ، اسلامی می باشد .

فرماندار میانه با اشاره به این موضوع که هدف اصلی دشمنان نظام در رواج دین گریزی در بین جوانان ، به عنوان قشر مطالبه گر جامعه، اظهار داشت : با عقب ماندگی در زمینه حوزه و دانشگاه ، نخواهیم توانست پاسخگوی نیازهای نسل امروز باشیم .

وی بر لزوم استفاده از پتانسیل بزرگ تعهد و تخصص ، حوزه و دانشگاه تاکید کرد و از آن بعنوان عامل اصلی در پیشگیری و مبارزه با معضلات اجتماعی از جمله طلاق های عاطفی و گرایش به سمت مواد مخدر یاد کرد .

اسماعیل حیدری آزاد در خاتمه سخنان خود بر لزوم تشکیل کارگروه ویژه به منظور اجرایی شدن مصوبات جلسات مشترک حوزه و دانشگاه تاکید کرد .

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *