توسعه و اقتصاد کشور با کاغذ بازی جلو نخواهد رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین یونس کیانی امام‌جمعه ترکمانچای در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۱ اسفندماه در جمع پرشور نمازگزارن در محل مسجد جامع این شهر، با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) سیره و روش زندگی آن بانوی بزرگوار را الگویی مناسب برای مردم دانست و گفت: مبلغان و روحانیان باید در این ایام، سبک، سیره و روش زندگی حضرت فاطمه (س) را برای مردم تبیین کنند.

امام جمعه ترکمنچای حضرت زهرا (س) را به عنوان بنیانگذار مکتب مقاومت و مبارزه در مقابل انحرافات بر شمرد و اظهار داشت: این بانوی عصمت و طهارت و کرامت (س) باید به عنوان الگوی مشارکت سیاسی زنان در تمامی عرصه ها و جان داد در راه ولایت شناخته و معرفی شود.

حجت الاسلام کیانی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری (مد) در دیدار با رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری، عمل و فکر انقلابی و تدوام آن را از جمله وظایف مهم و اصلی این نهاد انقلابی برشمرد.

خطیب جمعه ترکمنچای در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که با کاغذ بازی نمی شود، اقتصاد کشور را پیش برد، خاطرنشان کرد: کار عملیاتی و عملی بر پایه اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات و خروج کشور از رکود اقتصادی می باشد و باید سرلوحه اهداف و برنامه دولتمردان قرار گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز شهدا در ۲۲ اسفند ماه، شهدا را یکی از برکات مهم این نظام و انقلاب برشمرد که ابهت دشمنان را با ایثار و از خودگذشتی و پیروی از ولایت مطلق فقیه درهم شکستند.

کیانی، جاری شدن فرهنگ شهادت در بین خانواده ها و جامعه را عامل اصلی پیشرفت و تحقق جامعه دینی در میان هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان برشمرد.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *